כוחות הביטחון הרסו בית כנסת לזכר שלושת החטופים בגוש עציון

כוחות הביטחון פשטו הבוקר על גבעת שורק בגוש עציון, והרסו מבנים לא חוקיים בהם בית כנסת לזכר שלושת החטופים ופינה חמה לחיילים. המתיישבים טוענים שהופעלה אלימות (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גל לזכר הנערים בכרמי צור (הדס פרוש - פלאש90)

כוחות הביטחון בהם המנהל האזרחי, משמר הגבול ומשטרה פשטו הבוקר (שלישי), על מספר מבנים בגבעת שורק הסמוכה לכרמי צור שבגוש עציון.

לאחר זמן קצר, הם השתלטו על המבנים והרסו את המבנים שנבנו ללא היתר, זאת לאחר שהוצא נגדם צו הריסה. התושבים סירבו להתפנות באופן עצמאי מהמבנים.

בין היתר הרסו הכוחות את בית הכנסת בגבעה, ששימש מקום תפילה ולימוד לעילוי נשמותיהם של שלושת הנערים החטופים אייל יפרח, גיל-עד שאר ונפתלי פרנקל הי"ד.

עוד הרסו הכוחות את מרפסת התצפית, וכן פינה חמה לחיילי האזור אותה הקימו התושבים. המבנים צופים על מקום מציאת גופותיהם של החטופים.

בסוכנות "תצפית" דיווחו, כי מהתושבים נמסר להם, כי מרבית מכוחות השיטור שפעלו במקום, לא היו מזוהים בתגי שם, וחלקם אף הפעילו אלימות כנגד התושבים במקום. במהלך ההרס נחסם כביש הגישה לגבעה בידי הכוחות.

מהמנהל האזרחי נמסר ל"כיכר השבת": "היום, ביצעו כוחות הביטחון הריסה של 4 מבנים בלתי חוקיים אשר נבנו ללא היתר בכרמי צור (גבעת שורק). המבנים נהרסו לאחר שהוצא צו הריסה ולאחר שהתושבים סירבו לפנות את המבנים עצמאית, כחלק מהליך ההידברות המתקיים טרם הריסת המבנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר