16 חוקרים וחוקרות חרדים הצטרפו לראשונה למשטרה

אחרי 5 חודשי קורס, 12 גברים ו-4 נשים חרדים, הוסמכו לשמש כחוקרים במשטרת ישראל ויוצבו במחוזות בעלי ריכוז חרדי גבוה. "מי שמרוויח זה גם הציבור החרדי" (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(דובר המשטרה)
חרדים בכחול-תכלת: אחרי שהתגייסו לשורות המשטרה לפני כמה חודשים, סיימו היום (שלישי), 16 שוטרים ושוטרות חרדים את הקורס חוקרים במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש.
12 גברים ו-4 נשים , הוכשרו כחוקרים במשטרה וישובצו בימים הקרובים בעיקר במחוזות בהם קיים ריכוז חרדי גדול. היום, כאמור נערך הטקס בהשתתפות הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, סגן המפ"ל ניצב בנצי סאו ועוד.
מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, אמר בטקס כי "מדובר בפריצת דרך בנושא השירות לאזרח. מי שמרוויח זה לא רק משטרת ישראל אלא גם הציבור שאותו תשרתו - הציבור החרדי - מדובר בנקודת ציון היסטורית".
"אמון הציבור תלוי באיכות השירות הניתן לאזרח ולכן אימצנו את המדיניות של שיטור מבוסס קהילה שאומרת שאנו משטרה של כל אזרחי מדינת ישראל ואנו מקפידים להתאים את שירותי המשטרה לציבור שאותו אנו משרתים", הוסיף.
עוד אמר דנינו כי "החוכמה היא לבוא ממקום שאפשר לעשות צדק ולאכוף חוק עם השכל הישר ולב מבין. כך נשיג את המטרה שכולנו רוצים - מדינת חוק שתפעל עפ"י אמות מוסריות שלהן המדינה ראויה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר