תיעוד: הכנת סלי מזון ל'קמחא דפסחא' בירושלים

ערב חג הפסח וחלוקת ה'קמחא דפסחא' נמצאת בעיצומה לטובת אלפי המשפחות הנזקקות • צפו במתנדבי ארגון 'טוב וחסד' בירושלים עמלים על הכנת סלי המזון בטרם יחולקו למשפחות (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ערב חג הפסח וחלוקת ה'קמחא דפסחא' נמצאת בעיצומה לטובת אלפי המשפחות הנזקקות. ארגון 'טוב וחסד' בירושלים, בראשו עומד ר' יעקב אליעזר שישא, שם לו למטרה "להעניק בדרך כבוד" ובימים אלו משלימים מתנדבי הארגון את חלוקת סלי המזון עד לבתי הנזקקים.

בשירותי הארגון פועלים כ-12 משאיות, שמחלקות את המוצרים עד לפתח הבית כדי למנוע בושה מבני המשפחה, זאת לצד העובדה שהסלים מכילים רק מוצרים איכותיים ולא כאלו שיש מי שמחפש להיפטר מהם.

לקראת חג הפסח, נארזים על-ידי הארגון עשרות אלפי ק"ג של פירות וירקות סוג א', כל מוצרי החג, כולל מצות יד מהודרות, יין ומיץ ענבים, בשר ודגים, מגוון עצום של מוצרים יבשים שונים ומגוונים, כאשר שוויו של כל סל נע בין 3,000 שקל ל-1,000 שקל, תלוי במצבה של המשפחה ועפ"י החלטת ועדת הרבנים של הארגון.

החלוקה של החגים מיועדת למשפחות אברכים, משפחות ברוכות ילדים ומשפחות נזקקים מירושלים ומכל ערי הלוויין החרדיות: ביתר, בני ברק, בית שמש, מודיעין עילית, צפת וטבריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר