הקמחא דפסחא של שרה נתניהו

הגברת שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, העניקה המחאה בסך 500,000 שקלים עבור חיילים בודדים וחיילים הזקוקים לסיוע כספי וזאת כקמחא דפסחא לקראת חג פסח (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: אמיר לוי - פלאש 90)

הגברת שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, העניקה המחאה בסך 500,000 שקלים עבור חיילים בודדים וחיילים הזקוקים לסיוע כספי לקראת החג – תרומת "קרן היסוד", וזאת כקמחא דפסחא לקראת חג הפסח.

נתניהו נרתמה לגיוס הסכום שישמש לרכישת תווי קנייה ברשתות השיווק לכ-2,000 חיילות וחיילים, בשיתוף עם עמותת "בית חם לכל חייל" וקרן לב"י.

במהלך אירוע הענקת הסכום, סיפרה נתניהו כי "אחרי מבצע "צוק איתן" שמעתי שיש חיילים בודדים שנלחמו במבצע ואין להם ארוחת חג. לא רציתי לעבור על זה בשתיקה מבחינתי, בלי קשר לצה"ל או לממשלה וראש הממשלה. החלטתי בתוך כמה ימים, ובעזרת קרן היסוד ומודי, ארגנו כמה מאות אלפי שקלים. אמרתי שנהפוך את זה למסורת והעלנו את הרף לחצי מיליון שקלים".

"אני אומרת לכם היום: אתם לא לבד כאן, כולנו אתכם. באתם לשרת את המדינה שלכם ושלנו, מדינת ישראל, וזה מחמם את הלב", הוסיפה הגברת נתניהו בהמשך דבריה.

שרה נתניהו הוסיפה ואמרה: "עכשיו גם אני אמא לחייל. אני מצדיעה לכם ואוהבת אתכם בשם כולנו, כולנו משפחה אחת גדולה. שיהיה לכם תמיד טוב ואם קשה לכם, אתם תמיד מוזמנים להרים טלפון ואנחנו תמיד נשמח לעזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר