הכנסת ה-20

הליכוד: "נחתום עם יהדות התורה וש"ס - אחרי החג"

ח"כ יריב לוין, מראשי צוות המשא ומתן של הליכוד, אומר כי שיחות המשא ומתן הקואליציוני עם ש"ס ו'יהדות התורה' מתקדמים ולהערכתו ההסכמים יחתמו מיד לאחר החג • "בגלל חילוקי דעות קטנים ומחלוקות שעדיין ישנן זה יקרה כנראה אחרי החג" • בכיר בש"ס: "המשא ומתן חיובי" (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נציג צוות המו"מ של ש"ס אריאל אטיאס עם נציג הליכוד עו"ד דוד שמרון (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ח"כ יריב לוין, מראשי צוות המשא ומתן של הליכוד, אומר היום (שלישי) כי שיחות המשא ומתן הקואליציוני עם ש"ס ו'יהדות התורה' מתקדמים ולהערכתו ההסכמים יחתמו מיד לאחר החג.

"אנחנו עדיין לא קרובים לחתימת הסכמים, אבל אחרי החג אני מקווה שנגיע לשם", אמר היום לוין. לדבריו: "אין כבר פערים גדולים, המשא ומתן מול ש"ס ויהדות התורה נמצא במצב מתקדם, אבל בגלל חילוקי דעות קטנים ומחלוקות שעדיין ישנן זה יקרה כנראה אחרי החג".

באשר לחלוקת התיקים אמר לוין כי "אין ספק שיש מחלוקות של תיקים, לא רק מול הבית היהודי, אלא גם מול ישראל ביתנו וכולנו. בחלק מהמקרים נידרש ליצירתיות, אין פה משהו שהוא בלתי ניתן לגישור".

יצוין כי גם בש"ס מאשרים את הדברים. "המשא ומתן חיובי, התקדמנו בהרבה דברים", אומר בכיר בצוות המשא ומתן: "נשארו כמה חילוקי דעות ונושאים שאנחנו עובדים בהם בשיתוף פעולה עם יהדות התורה - בעיקר דת ומדינה. אבל אין ספק שאנחנו מתקדמים בצורה טובה".

לדברי הגורם: "אל תשכחו שיש את נושא משרד הדתות שעדיין לא הגענו להבנות, זה נושא שאנחנו נתעקש עליו, נראה איך זה יסתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר