מילואימניקים זועמים: הרבצ"ר יצא לחופשה באילת בערב פסח

ימים ספורים קודם חג הפסח, בשיא של עבודת הכשרת הבסיסים לחג, הרב הצבאי הראשי יצא עם בכירים ברבנות לנופש באילת. "כמו שמפקד ינטוש את החיילים באמצע תרגיל" (צבא, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרבצ"ר רפי פרץ (Miriam Alster/FLASh90)

באחת התקופות הכי עמוסות ברבנות הצבאית, בחרו הרב הצבאי הראשי תת-אלוף רפי פרץ וראש מטה הרבנות אלוף-משנה אייל לאופר לצאת לחופשה באילת.

התקופה הקודמת לפסח הינה מהגדושות בעבודה במעגל השנה, זאת בשל מלאכת הכשרת כל הבסיסים של צה"ל מאילת ועד לצפון והמרכז לפסח. גורמים ברבנות הצבאית הזכירו את הוראתו של הרב הצבאי לחייליו וקציניו "לרדת אל השטח" ולעשות הכל כדי שכל הבסיסים ברחבי הארץ יהיו מוכנים מבחינת כשרות לפסח.

קצין ברבנות הצבאית נשמע רותח מזעם בשיחה עם "כיכר השבת": "לא יכול להיות שהרב הצבאי והצמרת הבכירה נוסעים לבלות באילת ואנחנו כאן נקרעים תחת הנטל. אנחנו אלו שצריכים לעבוד שעות נוספות כדי לסיים את מבצע פסח כראוי והם נהנים להם. זה יותר מחוצפה, זה זלזול בפקודים שלהם".

"תחשוב לרגע שמפקד חטיבה ינטוש את החיילים שלו באמצע תראו"ג (תרגיל אוגדה - צ"ג), כולם היו זועמים. הלוחמים לא היו מתפקדים כראוי, ולכן ברור שגם כן המקרה דומה. מפקד החטיבה שהוא הרב רפי פרץ נטש אותנו הרבנים ויצא לו לחופשה יחד עם עוד כמה בכירים ברבנות". הוסיף הקצין.

קצין מילואים בכיר אמר היום ל"כיכר השבת" כי "הגיע הזמן שגם רמי הדרג יבינו כי מוטלת עליהם החובה להוות דוגמה כלפי הדרגים הפחותים מהם. גם עליהם מוטלת החובה לשאת בנטל במבצע עליו הם מופקדים ולא ייתכן שברגע האמת הם בוחרים לעזוב את המשרד ולנסוע לבית מלון".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "הערכות הרבנות הצבאית לחג הפסח מתחילה חודשים רבים לפני החג ולא מתקיים רק בשבוע הנוכחי. מחר יום ד', יתקיים יום ההכשרות בכלל צה"ל. ביום זה כלל סגלי הרבנות הצבאית ביחידות ובמטה ינהלו את מבצע פסח, עליו יפקד הרב הצבאי הראשי, תא"ל רפי פרץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר