נתוני TGI: "זמן" - המגזין החרדי בעל אחוזי החשיפה הגבוהים ביותר

פחות משלוש שנים לאחר שהחל לפעול בארץ, הירחון "זמן" הוא המגזין החרדי הזוכה לאחוזי החשיפה הגבוהים ביותר בין המגזינים החרדים הנמכרים בישראל. מנכ"ל המגזין חיים קליגר: "הקורא מעריך איכות" (ברנז'ה, מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

המגזין החרדי הנמכר בישראל הוא בכלל ירחון: נתוני סקר TGI שפורסמו הבוקר (שלישי) מעלים כי פחות משלוש שנים לאחר שנכנס לשוק בישראל, הירחון החרדי "זמן" הוא המגזין בעל אחוזי החשיפה הגבוהים ביותר מבין המגזינים החרדים הנמכרים בישראל. יצויין, כי זו הפעם הראשונה בה הירחון נכנס לסקר TGI.

לפי הנתונים, "זמן" זכה בינואר - דצמבר 2014 לשיעור חשיפה של 19.6 אחוז. לשם השוואה, השבועון "משפחה" הנמצא בקטגוריה אחרת זכה ב-19.5 אחוז, "בקהילה" ל-8.3 ו"שעה טובה" ל-2.5 אחוז בלבד.

זמן הוא ירחון היוצא לאור פעם בחודש ומופץ בעשרות אלפי עותקים בישראל. המגזין החל לצאת לאור בגרסה עברית לפני פחות משלוש שנים לאחר כעשור של פעילות בארצות הברית ואירופה.

מנכ"ל "זמן" חיים קליגר אמר בשיחה ל"כיכר השבת": "אני שמח שהייתה לי הזכות להצטרף בחצי השנה האחרונה למגזין "זמן", מאחורי המגזין המיוחד הזה עומדים צוות של אנשים מוכשרים המו"ל הרב מנדל וגשל מארה"ב והעורך הראשי בישראל הרב יאיר ויינשטוק, הקרדיט לתוצאה המדהימה אותה אנו רואים היום בסקר tgi מגיע להם".

"ההבנה בבניית מוצר איכותי כל כך וההצבעה של המנויים והקוראים כמגזין הנמכר ביותר בציבור החרדי בישראל פחות משלוש שנים להופעתו של מגזין זמן בישראל רק מוכיחה כי הקורא מעריך איכות, אנחנו מודים לקוראים על האמון הזה".

קליגר הוסיף: "חשוב גם לומר באותה נשימה כי התוצאה המדהימה הזו מוכיחה ללקוחות ולמפרסמים כי כל השקעה בפרסום במגזין זמן מוכיחה את עצמה ומשתלמת. אני מודים לקב"ה על התוצאה המדהימה הזו ומאחלים לכל המדיות הצלחה בהמשך פעילותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר