סרטון תיעד את הרגעים האחרונים לפני ההתרסקות: "אלוקים!"

כלי תקשורת בעולם מדווחים כי בין שרידי מטוס "ג'רמן ווינגס" שהתרסק באלפים בשוויץ אותר סרטון שתיעד את הרגעים האחרונים לפני ההתרסקות. על פי הדיווחים, הסרטון תועד על ידי אחד הנוסעים בטלפון הסלולרי שלו: "אנשים צרחו והתפללו. הקולות של הנוסעים הצורחים מבהירים כי היה להם ברור מה הולך לקרות" (בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(שברי המטוס)

כלי תקשורת בעולם מדווחים הערב (שלישי) כי בין הריסות טיסת "ג'רמן ווינגס" שהתרסקה בהרי האלפים בשוויץ נמצא תיעוד של הרגעים האחרונים לפני ההתרסקות. על פי הדיווחים, מדובר בכרטיס זיכרון של טלפון נייד שנמצא בין ההריסות ושרד את ההתרסקות.

"הסרטון היה כה כאוטי עד שקשה היה לזהות את האנשים המצולמים, אבל הקולות של הנוסעים שצורחים במטוס מבהירים כי היה להם ברור מה הולך לקרות" נכתב בעיתון הצרפתי "פארי מאץ'".

מתנדבי זק"א יוצאים לזירת האסון (דוברות)

העיתון הצרפתי, יחד עם ה"בילד" הגרמני, השיגו את הסרטון אך לא פרסמו אותו. "בסרטון נשמעים בכי וצעקות 'אלוקים' בכמה שפות" נכתב בעיתון בנוגע לסרטון שנמצא.

"קולות של דפיקות על מתכת נשמעים יותר משלוש פעמים, אולי כאשר הטייס ניסה לפתוח את תא הטייס. לקראת סיומו, אחרי רעד כבד, חזק יותר מהאחרים, הצעקות מתגברות. ואז כלום. שקט מוחלט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר