מפקד פיקוד העורף היוצא: "העורף הישראלי צפוי למבחנים קשים ומורכבים בעתיד"

מפקד פיקוד העורף היוצא, אלוף אייל אייזנברג שפיקד על העורף הישראלי במהלך מבצע "צוק איתן" בשנה שעברה, אומר כי "העורף הישראלי צפוי למבחנים קשים ומורכבים בעתיד" (ביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אלוף אייל אייזנברג (צילום: Yossi Zeliger/FLASH90)

מפקד פיקוד העורף היוצא, אלוף אייל אייזנברג שפיקד על העורף הישראלי במהלך מבצע "צוק איתן", אומר כי העורף הישראלי צפוי למבחנים קשים ומורכבים בעתיד.

את הדברים אמר אייזנברג בטקס סיום פרידה שנערך עם מחליפו בתפקיד, אלוף יואל סטריק ובהשתתפות הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט.

"אויבינו צריכים לדעת כי אם נידרש לעימות, נגן על העורף בכל יכולותינו. השילוב של יכולת מחץ התקפית ועורף חזק יאפשרו ניצחון במלחמה", אמר האלוף אייזנברג.

"העורף הישראלי צפוי למבחנים קשים ומורכבים בעתיד. היכולת שלנו לעמוד באתגר הזה נתונה בראש ובראשונה במוכנות האזרח, אם זה בהקניית הידע, בהפנמת האיום או בתרגול הרשויות", ציין המפקד היוצא.

האלוף עדכן את היושבים בטקס כי בימים האחרונים עודכנו תרחישי הייחוס. "התרחישים האלה נועדו בראש ובראשונה לבנות את הכוח אל מול האיום הרלוונטי כפי שאנחנו מזהים אותו היום".

באשר למבצע צוק איתן בו פיקד על העורף הישראלי, ביקש האלוף להודות לאזרחי המדינה. "ראיתי אתכם נושכים שפתיים, חורקים שיניים ומעל הכל חסונים, איתנים וכמו שאנחנו נוהגים לומר - איתנים בעורף, חזקים בחזית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר