עבריינים תכננו לפוצץ מכונית תופת ליד בית כנסת

היום הותר לפרסום כי עבריינים מארגון הפשע של שלום דומרני תכננו לפוצץ מכונית תופת סמוך לבית כנסת בקריית גת, זאת בכדי לפגוע בעבריין יריב. היום יוגש נגדם כתב אישום (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילומים: רועי עידן - ynet, דוברות המשטרה)

האירוע אמור היה להסתיים גרוע מאוד, אנשיו של העבריין שלום דומרני הכינו מכונית תופת במטרה לחסל את יריבם העבריין בני שלמה, המצוי בסכסוך וותיק עימם. מכונית התופת הייתה יכולה לגרום לפיגוע נרחב, זאת מאחר וחנתה בסמוך לבית כנסת בקריית גת.

"הפיגוע הפלילי" נמנע בפעילות משטרתית לפני כשבועיים, ורק היום הותר לפרסום,וזאת כחלק ממספר ניסיונות דומים בחודשים האחרונים שגם הם נמנעו. על פי המשטרה, מכונית התופת הייתה אמורה לפגוע בעבריין היריב בלב שכונת מגורים בקריית גת.

בתוך המכונית נמצאו בלוני גז, בקבוקי בנזין, כדוריות ברזל, ברגים ומסמרים בתוך גרביים. במשטרה אומרים כי המיקום של מוכנית התופת בחנייה הסמוכה לבית כנסת הייתה אמורה לגרום לאסון כבד.

היום (רביעי), יוגש כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז דרום, נגד שניים מהחשודים בני 30 תושבי קריית גת, בגין קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון ייצור נשק.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה אלי כזרי אמר: "למרות הפעילויות האחרונות שבהן סיכלנו ניסיונות חיסול, אין לנו את הפריבילגיה לנוח על זרי הדפנה. מדובר בעליית מדרגה במאבק האלים והמתמשך בין ארגוני הפשיעה באזור, שכן פיצוץ מכונית תופת בלב שכונת מגורים היה עלול לפגוע בחייהם של אזרחים רבים. פעילות זו מצטרפת לשורה ארוכה של פעילויות איכותיות שהיו לאחרונה במשטרת המחוז הדרומי בכלל ובמשטרת מרחב לכיש בפרט, ואשר תכליתן מאבק נחוש ובלתי מתפשר בפשיעה החמורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר