אחרי האוצר

כחלון מתעקש על הכספים ודורש גם את משרד הבינוי

מקלות בגלגלי הממשלה: לאחר שנראה היה כי משה כחלון ויתר על ועדת הכספים, הערב הוא שב ומציג אותה כחלק מדרישות "כולנו" במו"מ מול הליכוד. בנוסף, דורשת המפלגה לקבל גם את משרד הבינוי ואת המשרד להגנת הסביבה. "ממשיכים להתעקש על כלי העבודה לביצוע הרפורמות לטיפול ביוקר המחיה והדיור" (ארץ)

במרכז: כחלון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

הדרישות החדשות של משה כחלון: בתום ישיבת משא ומתן עם הליכוד, פרסמה מפלגתו של ח"כ משה כחלון "כולנו" את רשימת הדרישות החדשות שהציגה בפני צוות המשא ומתן של הליכוד, בהן גם משרד הבינוי והמשרד להגנת הסביבה. כמו כן, כולנו שבה לדרוש את ראשות ועדת הכספים.

הדרישות החדשות מצטרפות לדרישות הוותיקות של המפלגה, בהן הדרישה לתת את תיק האוצר למשה כחלון, שכבר נענתה בחיוב על ידי הליכוד.

"הצדדים דנו באיוש התפקידים הדרושים לביצוע הרפורמות ובהם משרד האוצר, משרד הבינוי ורשות מקרקעי ישראל, מנהל התכנון, המשרד להגנת הסביבה וועדת הכספים" נאמר בהודעת המפלגה, "מפלגת כולנו ממשיכה להתעקש על כלי העבודה לביצוע הרפורמות לטיפול ביוקר המחיה והדיור".

בכנס פעילים שקיים ביום ראשון אמר כחלון כי "לא ביקשנו שרים ולא שגרירים, רק כלי עבודה. ביקשנו את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות, ביקשנו את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות שיהיה איפה לבנות".

"הענקנו לנתניהו את המנדט ולא ביקשנו שום דבר, לא תפקידים, לא ניצלנו את המצב הזה, באנו ביושר, בניקיון כפיים ובענווה ואמרנו - תנו לנו את הכלים לטפל בשכבות החלשות, בסטודנטים, בקשישים, בחיילים המשוחררים. שאף אחד לא ינסה לזהות אותנו עם בקשות מעבר לכך. אני לא מקנא בראש הממשלה שצריך לשבת למשא ומתן עם פוליטיקאי אחר שהיו לו את מפתחות הממשלה ביד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר