הרכבת ממשלה

הגר"י יוסף דן עם פרס על אפשרות לממשלת אחדות

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הגיע בחשאי למעונו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, ודן עמו באפשרות של ממשלת אחדות. יצוין כי הרב נמנע מלהתערב בנושא הפוליטי בעקבות תפקידו כרב הראשי לישראל, אולם לצד זאת הוא נחשב לדמות משפיעה בהנהגה הספרדית כמו גם על יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגרי יוסף והנשיא לשעבר שמעון פרס (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • הרכבת ממשלה: הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף דן הצהריים (רביעי) עם נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס על האפשרות להקים ממשלת אחדות, כך מדווח הערב יאיר שרקי בחדשות ערוץ 2.

הגר"י יוסף הגיע הצהריים בחשאי לדירתו של הנשיא לשעבר פרס ונועד עמו במשך שעה ארוכה, בין היתר שוחחו השניים על האפשרות של הקמת ממשלת אחדות, פרס אמר כי הסיכוי שהמהלך ייצא אל הפועל נמוך.

יצוין, כי הראשל"צ הגר"י יוסף אינו מתערב בפוליטיקה בשל היותו הרב הראשי, אולם עם זאת הוא נמנה על ההנהגה הספרדית-דתית ונחשב לאחת הדמויות המרכזיות בהנהגת הציבור הספרדי. בין היתר הוא נחשב גם לאחת הדמויות הרבניות המשפיעות ביותר על יו"ר ש"ס אריה דרעי.

בלשכתו של פרס אישרו כי "נושא הקמת ממשלת אחדות עלה בפגישה בינו לבין הרב יוסף" ומלשכת הגר"י יוסף נמסר בתגובה: "הרב מוקיר ומעריך את כבוד הנשיא לשעבר פרס ומאחל לכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר