מרכיבים ממשלה

בנט תוקף: "לא כתוב בטאבו שש"ס ידרסו אותנו בדתות"

יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט, מאוכזב מההתעלמות של הליכוד ולחוץ מהאפשרות שיישארו מחוץ לממשלה • בכנס פעילים חגיגי הוא תקף: "ראש הממשלה בונה על כך שאנחנו ציבור פראייר, למה מה קרה?" • "לא כתוב בטאבו שדרעי יקבל את הפנים. לא כתוב בטאבו שש"ס ידרסו אותנו בדתות" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: המגעים הקואליציוניים בין הליכוד לבית היהודי, כמעט ואינם קיימים, כשבליכוד "מתעלמים" לעת עתה מהבית היהודי ודנים בעיקר עם החרדים וכחלון, מה שגורם לכעס רב בבית היהודי, וכעת יו"ר המפלגה נפתלי בנט תוקף בחריפות את כולם.

בהקלטות שנחשפות הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל, מתוך כנס פעילים שאמור היה להיות חגיגי למרות מספר המנדטים המועט אותה קיבלה המפלגה, נשמע בנט תוקף את העובדה כי ככל הנראה יו"ר ש"ס אריה דרעי יקבל את תיקי הפנים והדתות לידיו וליברמן יקבל לידיו את תיק החוץ.

"ראש הממשלה בונה על כך שאנחנו ציבור פראייר. הוא אומר או חוץ או חינוך, למה מה קרה? לא כתוב בטאבו שדרעי יקבל את הפנים וליברמן יקבל את החוץ. לא כתוב בטאבו שש"ס ידרסו אותנו בתחום הדתות. הכל כתוב בטאבו חוץ מהבית היהודי כי אנחנו ערכיים, ואנחנו נכנסים מתחת לאלונקה - לא. זה לא 'או או'", תוקף בנט.

במהלך דבריו הנסערים שאמורים היו לכאורה לסחוף את תשואות הקהל, דווקא קרה ההפך. הפעילים נשמעים צועקים לעברו "אם אתה מדבר על השפעה -קח את החינוך". פעיל אחר נשמע לועג לו כשהוא אומר: "עם שמונה מנדטים הוא מצפה לקבל את החוץ".

באשר לטענות הנשמעות בליכוד כי במידה והבית היהודי יקשיחו את עמדותיהם, הרי שהם יאלצו לשבת באופוזיציה ותוקם ממשלת אחדות עם המחנה הציוני, אמר בנט: "זה שקר וכזב. אם נתניהו רוצה ממשלת אחדות תהיה ממשלת אחדות, אז תהיה ממשלת אחדות. שאף אחד לא יפיל את זה עלינו".

בנט טען כי במהלך שתי פגישותיו עם נתניהו לא הוצע לו אף תיק והוסיף כי "אין לו ממשלה בלעדינו, בלעדי ליברמן וישראל ביתנו דווקא יש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר