"תפנו את הר הבית לצורך הקמת מקדש והקרבת הפסח"

תנועת "חוזרים להר", פרסמה ברחבי הרובע המוסלמי ובהר הבית, קריאה למוסלמים לפנות היום ומחר את הר הבית בכדי שהם יוכלו להקים את בית המקש ולהקריב קרבן פסח (חג)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הדמיה של הקרבת קרבן פסח (יונתן סינדל - פלאש90)

הזויים? למרות שהסיכוי לכך שואף לאפס, החליטו כמה תושבים המתגוררים בירושלים, לנסות את מזלם ולדבר אל לבם של המוסלמים, בכדי שאלו יסכימו להם להקריב קורבן פסח בהר הבית.

בשלטים שתלו פעילי תנועת "חוזרים להר", ברחבי הרובע המוסלמי ומחוץ לשערי הר הבית, נכתב בעברית ובערבית כי הם מבקשים מהמוסלמים לפנות את מתחם הר הבית. "הנכם מתבקשים לפנות את מתחם הר הבית עד לתאריך י"ג בניסן, עד השעה 19:00".

"עקב עבודות לבניית בית המקדש והקרבת קרבן פסח למחרת. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה, העם היהודי". נכתב בשלטים.

במקביל, אזרחים רבים הגישו בקשות למשטרת ישראל לאפשר לפעילי המקדש להקריב את קרבן הפסח בהר הבית במועדו, והשבוע התקיים תרגול של הקרבת הקרבן בו נכחו כאלף איש.

תנועת "חוזרים להר", אינה מסתפקת בבקשה מהמשטרה להקרבת הקרבן וקוראת לפעילים לצאת ביום שישי להר הבית ולהקריב את הקרבן, בין אם המשטרה תאשר את הבקשה וגם אם לא.

הכרזה (חוזרים להר)

רפאל מוריס מתנועת חוזרים להר, מסר ל"כיכר השבת" כי "הקרבת קרבן פסח אינה כשאר קרבנות, החיוב לעשות את המירב על מנת להקריב את הקרבן הוא מיוחד במינו, ומי שאינו משתדל ועושה כל שביכולתו לקיים את המצווה עובר על איסור כרת, לכן אנחנו נגיע יחד עם הקרבן לשער האשפות ביום שישי ונצעד למקום המקדש כדי להקריב את הפסח".

"התרגול וההקרבה של קרבן פסח, הינו צעד חשוב לקראת הקרבת הקרבן, אך לא המטרה הסופית , אנחנו פועלים ללא הרף לקידום המטרות של תנועת חוזרים להר, ריבונות יהודית בהר הבית, בניין מזבח וחידוש כל הקרבנות ולבסוף בניית בית המקדש, אנחנו לא מחכים לאישור של המשטרה להקריב את הקרבן, אנחנו נעשה כל מה שצריך להגיע להר הבית ולהקריב את הקרבן כהלכתו", הוסיף רפאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר