הלוחם משחזר: "המחבל דקר אותי בראש והדפתי אותו"

סמל ראשון יואב לייטמן, חייל צה"ל מגדוד 101 של הצנחנים, שיחזר את רגעי הדרמה בפיגוע בו היה מעורב וכיצד השתלט על המחבל: "הדפתי אותו ותוך 5 שניות נטרלנו אותו" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
יואב לייטמן (צילום: גלעד מורג - ynet. וידאו: אלי סגל - ynet)

מספר שעות לאחר שנטרל את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בשומרון, סמל-ראשון יואב לייטמן, שנפגע בתקרית, שחזר את האירוע ממיטת חוליו בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

"הייתה הקפצה בגלל שב"חים שחצו את הגדר" סיפר לייטמן. "הגענו למקום האירוע, פרקתי מהרכב כדי למצוא אותם ואחרי כמה דקות קיבלנו דיווח מהתצפיתנית שהם מסתתרים בתוך שיח. אני ונהג הג'יפ התקרבנו לשיח והבנו שזה המקום המדויק והם יצאו וצעקו 'בסדר, בסדר'".

אחד הנערים זינק לעבר לייטמן ודקר אותו בראשו. "הדפתי אותו, אבל הוא בא שוב ודקר אותי בחלק העליון של הראש. הפלתי אותו לרצפה תוך חמש שניות, הסכין כבר לא הייתה עליו. נתנו לי מלא מילים חמות ומהר מאוד האירוע נסגר".

רגע ההשתלטות על המחבל (דו"צ)

לייטמן הוסיף, "ריתקתי אותו מהר מאוד לרצפה, נתתי לו כמה מכות עם הידיים ועם הנשק, מה שצריך. שאר השב"חים מאוד נבהלו, הם רצו לעבוד בארץ ללא כוונות ביטחוניות. התקשרתי לאמר כדי להגיד לה שאני בסדר ושהיה אירוע קטן אם היא תשמע משהו. הייתי אמור לסגור את ליל הסדר וקיבלתי חג בבית".

ארגון הטרור חמאס בירך על הפיגוע. בהודעת הארגון נאמר כי הפיגוע מדגיש את הנחישות של העם הפלסטיני להמשיך בדרך ההתנגדות על שלל אופניה למרות כל המכשולים והקשיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר