הרבנים הראשיים מכרו עם ראש הממשלה את החמץ של המדינה

הרבנים הראשיים לישראל הגיעו ללשכתו של ראש הממשלה ושר האוצר בנימין נתניהו בכדי למכור לגוי את החמץ של המדינה לקראת חג הפסח. צפו בתיעוד (חגי ישראל, פסח)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

פסח תשע"ה: הרבנים הראשיים לישראל, הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו, הגיעו הצהריים (חמישי) ללשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, המשמש בימים אלו גם כשר האוצר הזמני, בכדי למכור את החמץ של מדינת ישראל לגוי.

נתניהו אמר לרבנים: "אני תמיד נרגש מהטקס הזה שמסמל את המשכיות עמינו ואת תקומת מדינתנו, שאיפתנו להתחדשות - לשלום וביטחון למען כל אזרחי מדינת ישראל.

"אנחנו נשב מחר כל בית ישראל בליל הסדר, נגיד לבנינו ובנותינו כפי שאנחנו מצווים לעשות אלפי שנים, שנזכור שבכל דור ודור קמים עלינו להורגינו".

לאחר מכן נשא הראשל"צ הגר"י יוסף דברים ואמר: "קודם כל אני רוצה לברך את ראש הממשלה שיהיה לו ברכה והצלחה בכל מעשה ידיו, בכל אשר יפנה ישכיל ויצליח, ההצלחה שלו היא הצלחה של כל עם ישראל, שיזכה לשנים טובות נעימות וטובות".

הגר"י יוסף המשיך ואמר: "מחר בלילה נתאסף כולנו לליל הסדר, צריכים לזכור - המצווה העיקרית של ליל הסדר זה הילדים, כל המרבה לספר בסיפור יציאת מצרים הרי זה משובח".

את החמץ מכרו הרבנים לחוסיין ג'אבר תושב אבו גוש שקנה את החמץ תמורת 20,000 שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר