שוטרים נאלצו לחלל את השבת לקראת הלווית הגר"ש וואזנר?

עדי ראייה טוענים בשיחה עם "כיכר השבת" כי ניידות של המשטרה נכנסו לעיר בני ברק עוד במהלכה של השבת, ככל הנראה בכדי להיערך להלוויתו של פוסק הדור הגר"ש וואזנר (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ניידת משטרה, אילוסטרציה (Uri Lenz/FLASH90)

המשטרה חיללה את השבת לקראת הלוויה? המונים ילוו הלילה (מוצאי שבת) בדרכו האחרונה את מרן פוסק הדור בעל "שבט הלוי" רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל, ולפי עדות ראייה שהגיעה ל"כיכר השבת" המשטרה החלה בהכנות ללוויה עוד בעיצומה של השבת.

על פי עדי ראייה ששוחחו עם "כיכר השבת", בשעה 17:00 אחר הצהרים הבחינו עוברי אורח ברכב משטרה ככל הנראה מאזור מרחב דן, שהגיע לאזור רחוב ישמח משה הסמוך לבית סאטמר בבני ברק. לטענתם, השוטרים שוחחו עם עוברי אורח באשר להלוויה.

במקביל, הם טוענים, באותה שעה נכנסו שתי ניידות נוספות מרחוב השומר בעיר וכן ניידת נוספת הגיעה לרחוב דסלר - מקום הלוויתו של פוסק הדור. תגובת המשטרה לא נתקבלה.

בתוך כך, הערב נחסמו לתנועה הרחובות הסמוכים לבית העלמין ולישיבתו של הרב וואזנר: הרב דסלר, הרב אשר קלמן בארון, הרב הלפרין, אור החיים, הרב מברטנורא בית הלל, חזון איש, ישמח משה, עזרא, נחמיה, גולומב ורבי עקיבא.

בסיום ההלויה ייחסמו לתנועה הרחובות הבאים לטובת חניית אוטובוסים לפיזור הקהל: רבי עקיבא (בין השומר לירושלים). חזון איש (בין רבי עקיבא לנחמיה). נחמיה - עזרא. תחנת דלק פז קוקה קולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר