הפרמדיק יוסי ליפשיץ: "ההרוג נמחץ על-ידי המוני אנשים"

הפרמדיק יוסי ליפשיץ שטיפל בר' מוטי גרבר ז"ל שנמחץ למוות בהלווית מרן הגר"ש וואזנר מספר ל"כיכר השבת" על הטיפול ומציין כי ניכר שהוא נמחץ על-ידי המוני האנשים • צפו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

המחדל בהלוויית פוסק הדור: צוותי הצלה שטיפלו בשלושת הפצועים ובהרוג ר' מרדכי גרבר ז"ל אומרים הבוקר (ראשון) כי לפי סימני הפציעה אין כל ספק כי סיבת המוות היא בעקבות הדוחק העצום שהיה ביציאה מבניין הישיבה ברחוב הרב דסלר בבני ברק והעובדה שהפצועים וההרוג נרמסו תחת רגלי ההמון.

"על פי סימנים על גופו של הפצוע ניכר היה שהוא נמחץ על ידי אנשים ומהי סיבת המוות זה אני מניח שקבעו בבית החולים. הוא נמחץ לדעתי על ידי המוני אנשים. חשוב לציין שהשתתפו בהלוויה עשרות אלפי איש והדוחק היה מאוד גדול", אומר פרמדיק מד"א יוסי ליפשיץ ל"כיכר השבת".

על האירוע עצמו הוא מספר: "לצערנו במהלך הלווייתו של פוסק הדור אבטחנו את האירוע ונקראנו בשעה 01:30 לאירוע ברחוב הרב דסלר בעקבות פציעתם של שלושה אנשים. הגענו תוך דקה וראינו את חלק מצוותי מד"א מבצעים החייאה על הפצוע המדובר (האברך שנפטר - צ"ג)".

"העלינו אותנו לניידת טיפול נמרץ והמשכנו בפעולות החייאה ופיננו אותו לבית החולים איכלוב כשלצערנו שם נקבע מותו על ידי צוות בית החולים. מרגע הגעתנו לפצוע ועד להגעתנו לבית החולים ההחייאה נמשכה לפחות כעשרים דקות", מספר ליפשיץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר