בעיריית אלעד שקלו לבטל את אירועי חול המועד בגלל האסון בהלוויה

במענה לשאלת ראש עיריית אלעד, הורה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לקיים את אירועי חול המועד בעיר כמתוכנן ולא לבטלם. עם זאת, המליץ לפתוח את האירועים בקריאת פרקי תהילים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ישראל פרוש, ארכיון (צילום: יעקב לביא, כיכר השבת )

האסון הקשה אמש (מוצאי שבת) במהלך הלווייתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל, הביא לא מעט גורמים ציבוריים לשאול את גדולי ישראל אם לבטל או לדחות אירועים שתוכננו להתקיים במהלך ימי חול המועד. בין השואלים היה גם ראש עיירית אלעד, ישראל פרוש, שר' מרדכי גרבר ז"ל שנהרג בהלוויה מתגורר בעירו.

הבוקר (ראשון), שלח פרוש שליח לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי קנייבסקי בכדי לשאול את הרב האם לקיים כמתוכנן את אירועי חול המועד בעיר.

מרן השיב כי ניתן לקיים את האירועים ללא שינוי משום שמחת החג. הרב ביקש כי את האירועים יפתחו המארגנים יחד עם הילדים - תושבי העיר, באמירת פרקי תהילים.

בעיריית אלעד אישרו את הפרטים בתגובה ל"כיכר השבת" ומסרו כי "לאחר האסון התקיים דיון בעירייה האם לבטל את האירועים, לפחות היום. ראש העיר שלח את השאלה למרן הגר"ח, והתשובה הייתה שזה שמחת חג של התושבים ולא לבטל. האירועים המרכזיים, שזו ההצגה היום של ולדר, ייפתחו באמירת פרקי תהילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר