בנימין נתניהו על ההסכם עם איראן: "עסקה רעה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום לרשת CNN והתייחס להסכם הגרעין עם איראן: ואמר כי "זו עסקה מאוד רעה" הוא הוסיף כי "יש זמן לעסקה טובה יותר" (אקטואליה, מדיני)

(יונתן סינדל - פלאש90)

הסכם הגרעין: ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במאמציו להלחם על דעת הקהל בארצות הברית, ולשכנע אותו כי ההסכם שמוביל הנשיא ברק אובמה הוא רע, וכחלק מכך יוצא בסדרת ראיונות לתקשורת האמריקנית.

בראיון לתכנית מצב האומה ברשת CNN, אמר נתניהו: "ההסכם שומר על תשתית הגרעין האיראנית במקומה. זו עסקה מאוד רעה. אני חייב להגיב כשאני רואה מדינת טרור מפתחת נשק גרעיני כדי להשמידנו".

לדבריו, "הסכם הגרעין אינו כולל את הפסקת תוכנית הטילים הבליסטים המיועדת אליכם, לא רק אלינו. איראן לא נדרשה להפסיק את התוקפנות ואת האיומים על ישראל". נתניהו הוסיף, "הסנקציות יוסרו מייד והמגבלות שהוטלו על איראן הן זמניות".

"לא הייתי מהמר על פיקוח בגלל הנוהג האיראני לרמות. העסקה הזו הופכת את מה שלא חוקי לחוקי. איראן משתחררת מהסנקציות ומצליחה לשמור על התשתית שלה. זה מאוד מסוכן. הסנקציות הכלכליות ונפט שהביאו את איראן לשולחן, הביאו את איראן לשולחן המו"מ אז למה להסיר אותן מייד?".

הוא הוסיף ואמר כי "יש זמן לעסקה טובה יותר". בתגובה אמרה הסנאטורית הדמוקרטית דיאן פיינשטיין, כי ההסכם לא מאיים על ישראל וכי "עדיף שנתניהו ישלוט על עצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר