המחדל בלוויה: ארבעה פצועים עדיין במצב קשה ואנוש

בבתי החולים מאושפזים שלושה פצועים מלוויית פוסק הדור זצ"ל. תומר אלקובי בן 36 במצב קשה, צעיר בן 18 במצב אנוש וצעיר בן 15 במצב קשה. בפנים: השמות לתפילה (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

בבתי החולים ברחבי הארץ ממשיכים להילחם על מצבם של שלושת הפצועים מהדוחק העצום ומנפילה מגובה במסע הלווייתו של מרן פוסק הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל שנערכה במוצאי שבת בישיבתו 'חכמי לובלין' ברחוב הרב דסלר בבני ברק.

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה נאבקים על חייו של תומר אלקובי, בן 36, נשוי ואב לילדה בת שנה המאושפז במצב קשה. ביממה האחרונה לא חל שינוי משמעותי במצבו והרופאים מקווים כי בימים הקרובים יכול שינוי דרמטי לטובה במצבו.

מאז היוודע דבר פציעתו, סוזן, אמו של תומר, נמצאת סמוך למיטתו ומלאת אופטימיות כי הוא ישוחרר מבית החולים בימים הקרובים. היא סיפרה כי לפני שנים אחדות הוא נסע לטיול בחו"ל ובדרך לא דרך חזר בתשובה כששהה במיאמי.

באותו בית החולים מאושפז צעיר בן 18 שנפצע אף הוא בעת יציאת מיטתו של פוסק הדור מהיכל הישיבה. הבוקר מצבו עדין מוגדר אנוש ורופאי בית החולים נאבקים על חייו כל העת.

נער נוסף כבן 15 מאושפז עדיין בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, לאחר שככל הנראה נפל מגובה בעת הלוויה. מצבו מוגדר הבוקר קשה ובבית החולים מנסים לשפר את מצבם.

שמם של הפצועים לתפילה: ישראל מאיר בן רוזה, יצחק בן אידל ותומר תנחום בן שושנה סוזן, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר