אחרי שני ההרוגים: שיפור במצב "פצועי הלוויה"

בבתי החולים ברחבי הארץ מדווחים על שיפור במצבם של הפצועים קשה מהדוחק העצום ומנפילה מגובה במסע הלווייתו של מרן פוסק הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מסע הלוויה (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

בבתי החולים ברחבי הארץ מדווחים על שיפור במצבם של הפצועים מהדוחק העצום ומנפילה מגובה במסע הלווייתו של מרן פוסק הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל שנערכה במוצאי שבת בישיבתו 'חכמי לובלין' ברחוב הרב דסלר בבני ברק.

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מדווחים הבוקר (רביעי) כי חל שיפור ניכר במצבו של תומר אלקובי, בן 36, נשוי ואב לילדה בת שנה המאושפז במצב קשה. על פי דוברת בית החולים, תומר החל לנשום בכוחות עצמו.

מאז היוודע דבר פציעתו, סוזן, אמו של תומר, נמצאת סמוך למיטתו ומלאת אופטימיות כי הוא ישוחרר מבית החולים בימים הקרובים. היא סיפרה כי לפני שנים אחדות הוא נסע לטיול בחו"ל ובדרך לא דרך חזר בתשובה כששהה במיאמי.

השיפור במצב הרפואי חל גם אצל הפצוע ישראל מאיר דואני בן 15 המאושפז עדיין בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, לאחר שככל הנראה נפל מגובה בעת הלוויה.

על פי בית החולים, הבוקר הועבר הפצוע ממחלקת טיפול נמרץ למחלקת ילדים עקב שיפור נוסף במצבו.

בבית החולים מעייני הישועה אמרו ל"כיכר השבת" כי הנער בן 15 שמצבו מוגדר קל ומאושפז בבית החולים בעקבות תוצאות לא טובות באחת הבדיקות, צפוי להשתחרר בימים הקרובים מבית החולים.

אמש שוחרר הנער בן 13 שנפצע באורח קל כתוצאה מהדוחק העצום שהיה ביציאה מהישיבה במהלך ההלוויה. צוותי הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ובסיומו הוא פונה לבית החולים מעייני הישועה בעיר. הרופאים העניקו לו טיפול רפואי ואמש, לאחר הערכת מצב, הוחלט לשחררו לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר