זו ההוכחה שהחשש הישראלי מפני הסכם המסגרת עם איראן צודק?

האם נמצאה ההוכחה שהחשש הישראלי מפני הסכם המסגרת עם איראן מוצדק? נאום מהעבר של הנשיא לשעבר ביל קלינטון על הסכם המסגרת עם צפון קוריאה בהחלט עושה את העבודה. צפו (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון. ההוכחה לחשש הישראלי? (צילום: shutterstock. וידאו: מתוך דף הפייסבוק של כנסת ברשת)

נשיא ארה"ב ברק אובמה נמצא בחודשים האחרונים תחת מתקפה בלתי פוסקת של גורמים ישראליים ומהאופוזיציה האמריקנית בנוגע להסכם המסגרת עליו חתמו המעצמות בראשות ארה"ב עם איראן בנוגע לתכניתה הגרעינית.

לטענת אותם גורמים, בראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסכם המסגרת הנוכחי הוא רע והוא יאפשר לאיראן להגיע לנשק גרעיני בכל רגע שתחפוץ.

כעת, נחשפה ההוכחה שייתכן ומוכיחה כי החשש של ראש הממשלה מההסכם מוצדק בהחלט. בתכנית "כנסת ברשת" ב"ערוץ הכנסת" מצאו קטע ארכיון מהעבר בו נואם נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון על הסכם המסגרת שחתמה ארה"ב עם צפון קוריאה.

הטקסטים של קלינטון דומים להפליא לדברים הנשמעים בימים האחרונים, מאז נחתם ההסכם עם איראן, מפיו של נשיא ארה"ב הנוכחי ברק אובמה.

קלינטון מדבר על כך שהסכם המסגרת מקפיא את תכנית הגרעין של צפון קוריאה ובסופו של דבר צפון קוריאה תתפרק מנשקה הגרעיני. את התוצאה של אותו הסכם כולנו מכירים - צפון קוריאה מחזיקה ברשותה נשק גרעיני, זאת למרות סנקציות קשות במשך שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר