בשידור חי: התפנית המפתיעה ב"קול ברמה"

אלפי סיפורי חסד הגיעו לתכנית "המבוקשים" ברדיו "קול ברמה" בתחרות "בת מלך". אלא שהזוכה בפרס הגדול בסך 10 אלף שקל, הפתיעה בשידור חי את אנשי התכנית. האזינו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: ישראל ברדוגו)

אלפי סיפורי חסד של נערות הגיעו אל מערכת תוכנית "המבוקשים" ברדיו "קול ברמה". אל הגמר הגיע סיפור אחד מרגש במיוחד, אך תוך כדי השידור חלה תפנית בעלילה שהפכה אותו למרגש עוד יותר. הזוכה ב-10,000 שקלים התעקשה להעביר את הפרס.

במסגרת התוכנית "המבוקשים" בהגשת עמירם בן לולו ערכו צוות התכנית מבצע מיוחד בשם "בת מלך" הקורא למאזינות התכנית לשלוח סיפורי חסד אשר נעשו על ידן או על ידי חברותיהן.

מידי יום במהלך המבצע נבחרו שני הסיפורים המרגשים ביותר אשר זיכו את שולחיהן בשובר על סך 100 שקלים ברשת אופנת הנשים והנערות "מקימי".

הסיפור הזוכה

בסיום כל שבוע נבחר 'הסיפור שעשה לנו את השבוע' וזיכה את בעלת החסד בשובר על סך 1,000 שקלים ברשת "מקימי". אמש (רביעי) נערך הגמר הגדול של מבצע "בת מלך" שבמסגרתו נבחר הסיפור המרגש ביותר מבין אלפי הפקסים שזיכה את בעליו בפרס של 10,000 שקלים במזומן, מתנת "מקימי - אופנת נשים ונערות".

אבל כאן מגיעה התפנית בעלילה: צוות התכנית בחר את הסיפור הזוכה אותו שלחה אמא לילדה "מיוחדת" אשר סיפרה כי נערה בשכונתה, בת גילה של בתה, מאירה פנים לילדתה בכל פעם שפוגשת אותה ומזמינה אותה לביתה לשחק עמה וכן מבקרת אצלה ותומכת בה לכל אורך הדרך, מה שגרם לצוות התכנית לבחור בסיפור המרגש היא העובדה שאותה האמא מבקשת את הפרס בשביל מישהי אחרת וכלל לא לעצמה, וזאת בת מלך אמיתית.

מגיש תכנית "המבוקשים" עמירם בן לולו

מגיש התכנית עמירם בן לולו חייג לאמא בשידור חי והודיע לה על הזכייה, היא התרגשה מאוד והודתה לאותה הנערה על התמיכה בבתה. עמירם חשב שסיים עם המבצע אך לאחר הפרסומות הודיע לו המפיק כי הצליח לאתר את האמא של נערת החסד.

אנשי התכנית חייגו אליה בשידור וסיפרו לה על סיפור הזכייה. התברר כי היא האזינה לתכנית והתרגשה גם כן מהסיפור שארע ובלי לחשוב יותר מדי אמרה כי בשם בתה (נערת החסד) היא מעבירה את הפרס בשלמותו חזרה למשפחתה של הילדה "המיוחדת".

עמירם בן לולו: "12 שנים אני עושה רדיו אך הפעם הראשונה ההתרגשות כמעט והשתלטה עלי... אשרי העם שככה לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר