נתניהו במימונה: "אבק הבחירות שקע, צריך לחזק את האחדות בעם"

ראש הממשלה חגג באור עקיבא וקרא לאחדות בעם: "אבק הבחירות כבר שקע, צריך לחזק את האחדות בעם ישראל וכך נעשה". ח"כ הרצוג: "מסורת נפלאה של מעבר מקודש לחול". תורי ענק במאפיות בדרך לחמץ ראשון (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו באור עקיבא (צילום: ג'ורג' גינסברג - Ynet. תמונת ארכיון: אבשג שאר ישוב)

המונים משתתפים הערב (מוצ"ש) ומחר בחגיגות המימונה ברחבי הארץ. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לאירוע מימונה באור עקיבא וקרא לחזק את האחדות בעם: "זה בא לידי ביטוי במימונה. אבק הבחירות כבר שקע, צריך לחזק את האחדות בעם ישראל וכך נעשה" אמר נתניהו.

קונים חמץ ראשון (צילום: ויקטור מזוז)

"אנחנו מחויבים להמשיך בפיתוח הכלכלי המואץ והמרשים" אמר נתניהו "אבל לדאוג שהדבר ילווה בהורדת יוקר המחיה ויוקר הדיור. הבטחנו לעשות את זה וזו תהיה המשימה הראשונה של הממשלה שאקים בעזרת השם במהרה בימינו. והדבר השלישי, שהוא אולי הדבר הראשון, זה לדאוג לביטחון העם".

הרצוג חוגג בירושלים (צילום: מתוך Ynet)

יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג השתתף יחד עם רעייתו במספר מוקדי חגיגות בירושלים, בית שמש ומודיעין. "המימונה היא מסורת נפלאה של מעבר מקודש לחול במהלך האביב", אמר הרצוג. "השנה הגשמים הפתיעו אבל אין מזג אוויר שיצנן את השמחה הרבה. אני מאחל לכל החוגגים, המארחים והמארחים תרבחו ותסעדו".

ליברמן במימונה (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

גם ח"כ יאיר לפיד השתתף בחגיגות המימונה ואמר כי "חגיגות המימונה הן מסורת נפלאה ואני מברך את עם ישראל בברכת חג שמח. אנחנו בצאת חג החירות וחלק מהחירות הזאת היא גם לשמוח וליהנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר