כל סדרי הלוויה

בשעה זו: אלפים בהלוויית הגאון רבי חיים גריינמן בבני ברק

אלפי בני אדם מלווים כעת למנוחות את הגאון רבי חיים שאול גריינמן זצ"ל שנסתלק במהלך חג שביעי של פסח והוא בן 89. בשעות הלילה הגיעו שוב קציני משטרה ממרחב דן בכדי לתאם את מסע הלוויה. על פי המסתמן תותר כניסה עם רכבים רק לשני גדולי הדור. איזה רחובות ייחסמו? כל הפרטים (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בניסן תשע"ה | 12.04.15
הגאון רבי חיים גריינמן זצ"ל (צילום: משה גולדשטיין, באדיבות המצלם)

אלפי בני אדם מלויים היום (ראשון) למנוחות את הגאון רבי חיים שאול גריינמן זצ"ל שנסתלק לגנזי מרומים במהלך חג שביעי של פסח והוא בן 89.

בשעות הלילה המוקדמות הגיעו שוב קציני משטרה ממרחב דן בכדי לתאם באופן סופי את מסע הלוויה. הקצינים שוחחו עם אנשיו של הרב ומשפחתו ועל פי המסתמן תותר כניסה עם רכבים רק לשני גדולי הדור.

במקביל, במהלך הלילה הכינו בני המשפחה את מקום קבורתו של הגר"ח בסמוך לקבר דודו מרן החוזן איש זיע"א.

מיטתו של רבי חיים זצ"ל תובא הבוקר למקווה הפרטי של הגר"ח מתחת לבית מדרשו שם יערכו את ה'טהרה' ולאחר מכן לקראת מסע הלוויה המיטה תוכנס לרכב לאחר שעל פי צוואתו אין להכניסה לבית המדרש ולא להכריז על מסע הלוויה ברמקול.

בשעה 10:00 בבוקר, יחסמו לכניסה ויצאת רכבים הרחובות הבאים: עזרא לכל אורכו. חזון איש והרחובות הסמוכים לו - דסלר עד שדרות ירושלים ורחוב נחמיה לכל אורכו.

כמו כן, החל מהשעה 08:00 ועד תחילת מסע ההלוויה תיחסם העליה מרחוב דבורה הנביאה לרחוב חידושי הרי"ם.

- לבאים מכיוון צפון - יש להגיע דרך צומת גהה לכיוון רחוב השומר ולרדת ברחוב עזרא.

מהמשטרה נמסר כי הבאים מכיוון דרום וירושלים יש להגיע דרך מחלף אלוף שדה או גשר גבעת שמואל. בסוף ההלוויה יאספו האוטובוסים את המשתתפים על פי המפה כדלהלן: אוטובוסים לכיוון צפון ימתינו על רחוב עזרא.

אוטובוסים לכיוון דרום - ימתינו בשדרות ירושלים ברמת גן. אוטובוסים לירושלים יחנו ברחוב חזון איש בין הרחובות נחמיה ועזרא.

משטרת מרחב דן מבהירה כי לא תותר כניסת כלי רכב פרטיים לאזור מסע הלוויה. כמו כן המשתתפים מתבקשים להישמע להוראות המארגנים ולשמור על הסדר למען בטיחותם של משתתפי ההלוויה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר