מרכיבים ממשלה

עוד ארוכה הדרך להסכם: נתניהו ומשה כחלון נפגשו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם יו"ר כולנו, ח"כ משה כחלון, בכדי לנסות ולקדם את המשא ומתן הקואליציוני. סלע המחלוקת: מנהל התכנון שאמור להיות בידי אריה דרעי (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה כחלון ובנימין נתניהו ביום השבעת חברי הכנסת (צילום: Nati Shohat/Flash90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם יו"ר כולנו ח"כ משה כחלון בכדי לנסות ולקדם את המשא ומתן הקואליציוני לכניסתם לממשלה.

ההערכה היא כי כחלון הבין כי את ועדת הכספים הוא לא יקבל וכעת סלע המחלוקת בין נתניהו וכחלון מתנהל סביב מנהל התכנון הכפוף למשרד הפנים שאמור לקבל אריה דרעי. כחלון דורש את התיק, נתניהו מסרב להעניק לו אותו ללא אישור של ש"ס. הפגישה בין נתניהו לכחלון נמשכה שעה ארוכה.

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", בעקבות התעקשותו של ח"כ יעקב ליצמן, ההסכמים של ש"ס ויהדות התורה כרוכים זה בזה כך בעצם גם יהדות התורה דורשת את המנהל עבור ש"ס ודרעי, ובמקביל ש"ס דורשת עבור יהדות התורה וגפני את ראשות ועדת הכספים.

כיכר TV: דרעי מתלבט

יו"ר סיעת 'כולנו', ח"כ רועי פולקמן, התייחס מוקדם יותר היום לדרישות הסיעות החרדיות ואמר ל'ערוץ הכנסת': "להגיד מראש שייסנדלו שר אוצר חדש עם תקציב שגם ככה יש לו אילוצים לא פשוטים וסינדלו אותו מראש עם התחייבות של מיליארדים מראש, נראה לי בעייתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר