פרסום ראשון

הרב פינטו נחת בישראל, חש ברע והועבר ל'איכילוב'

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו נחת הבוקר בישראל לקראת הקראת כתב האישום נגדו • הרב חש ברע והובהל לבית החולים איכילוב שם הוא עבר צנתור אבחנתי עקב שינויים בא.ק.ג ומיחושים בחזה • תלמידיו מביעים זעם על הפרקליטות: "למה להתעקש לקיים את הדיון ולא לדחות? איפה הלב היהודי?" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד בניסן תשע"ה | 13.04.15
האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו נחת הבוקר (שני) בישראל לקראת הקראת כתב האישום נגדו בבית המשפט מחר ואושפז בבית החולים 'איכילוב' בתל אביב.

הרב הגיע לישראל, למרות מצבו הרפואי, כשהוא על כיסא גלגלים ורופא צמוד מלווה אותו. במהלך הטיסה חש הרב ברע, ומיד עם הנחיתה בנתב"ג הוא הובהל לבית החולים.

לאחר סדרת בדיקות, נמסר מבית החולים 'איכילוב' כי הרב הובהל עקב מיחושים בחזה ושינויים בא.ק.ג. בעקבותיהם עבר הרב צנתור אבחנתי.

עוד נמסר כי מצבו של הרב טוב והוא הושאר להשגחה בבית החולים ולאיזון לחץ הדם.

יצוין כי בימים אלו נלחם האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו על חייו, והוא נאבק במחלת הסרטן שהתפשטה בגופו. בחודשיים האחרונים הרב עבר שלושה ניתוחים לטיפול במחלה.

מחר (שלישי), צפוי הרב פינטו להגיע לבית המשפט, שם יוקרא כתב האישום, והרב צפוי להודות במסגרת עסקת טיעון עם הפרקליטות.

הרב פינטו נאלץ להגיע ישראל, למרות מצבו הרפואי כאמור, וזאת בשל קביעת בית המשפט אמש, שסירב לבקשת פרקליטיו לדחות את הדיון, וקיבל את עמדת הפרקליטות, שמומחה מטעמה טען כי אין כל בעיה שהרב יגיע לישראל.

בקרב תלמידי הרב זועמים על הפרקליטות שהתעקשה להביא את הרב לדיון: "האדמו"ר נלחם על החיים שלו, הרב סובל ממחלת הסרטן, זו מציאות. למה להתעקש לקיים את הדיון ולא לדחות בכמה שבועות, איפה הלב היהודי?!".

"הנה התוצאה - הרב הגיע ומיד אושפז לצנתור אחרי שסבל כל הטיסה, מה יצא להם מזה? פשוט אין להם חמלה", אומרים התלמידים בכאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר