התחזית: הגשם יפסק ויעשה חם

אחרי המערכת החורפית, האביב צפוי להגיע. הגשם יפסק לקראת שעות אחר הצהריים והטמפרטורות יעלו. ברביעי ובחמישי אמנם יתכן גשם קל, אך עדיין יהיה חם (חדשות, התחזית)

קשת מעל חולון (צילום: רוני חרנוב - YNET)

אביב סוף-סוף הגיע: אחרי המערכת החורפית בסוף השבוע שעבר ובתחילת השבוע הזה, היום (שני), האביב צפוי לשוב בהדרגה ומזג האוויר ילך ויתחמם.

בשעות הבוקר עדיין צפוי גשם, והטמפרטורות יעלו, לקראת אחר הצהרים הגשם יפסק, ומחר לא צפוי גשם. עם זאת, ביום רביעי וחמישי יתכן גשם קל, אך עדיין יהיה חם יותר.

חזאי חברת מטא-טק שלמה אוברמן מסביר: "זה האביב, הוא ידוע בהפכפכות של מזג האוויר שלו". לדבריו, "החל משעות אחר הצהריים והערב ביום רביעי תהיה אפשרות למערכת חדשה, שעלולה לגרום לגשמים מקומיים שימשכו בשעות הלילה וגם ביום חמישי. ברביעי וחמישי יהיה מזג אוויר יותר אביבי, הוא יהיה שונה לגמרי ממה שקורה עכשיו. אם ירדו גשמים הם יהיו מקומיים והטמפרטורות תהיינה הרבה יותר חמות ממה שעכשיו".

"האביב מתאפיין בהתהפכות מזג האוויר. מה שאולי יחסית חריג ולא קורה כל שנה הוא עוצמת השינויים. במקומות מסוימים הטמפרטורות נעו בין 17 ל-36 מעלות, וכעת יש בין חמש לשבע. זה מתרחש בכל אביב", אומר אוברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר