הלווית המשגיח שנהרג החלה אך נדחתה מחוסר תיאום

הלוויתו של משגיח הכשרות ר' עופר שרעבי ז"ל, החלה מביתו שבאלעד, אלא שהמשפחה לא הודיעה למשטרה שדרשה בדיקות, רק לאחר התערבות שוחרר הגופה (חדשות בארץ)

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: פלאש 90)

חוסר תיאום: הבוקר הייתה אמורה להתקיים הלוויתו של משגיח הכשרות ר' עופר שרעבי, שמת מפצעיו לאחר שנפצע במפעל מצות בו עבד, אלא שבשל חוסר תיאום ההלוויה נדחתה.

מלכתחילה הודיעה המשפחה כי הלוויה תחל בשעה 11:00, מביתו שבאלעד, אלא שבני המשפחה לא תיאמו זאת עם המשטרה או עם בית החולים בילינסון, בו נמצאת הגופה, ולא הודיעו להם כלל שבכוונתם לשחרר את הגופה מבית החולים באותו הזמן ולקיים את הלוויה.

כשבאו לשחרר את הגופה, הביעה המשטרה התנגדות, ודרשה לבצע בדיקות שונות, ובעקבות כך התעכבה הלוויה, כשעשרות בני אדם שהגיעו לחלוק כבוד אחרון לשרעבי, נאלצו לעמוד מתחת לביתו. גם הסופדים החלו בהספדים על המנוח, ללא שגופתו הייתה במקום.

לאחר שגורמים שונים בעיר ובזק"א נחלצו לעזרת המשפחה, הסכימה המשטרה לוותר על נתיחת הגופה, והלוויה המחודשת תתקיים בשעה 16:00 מביתו לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם יטמן לצד הוריו.

שרעבי בן ה-46 ספג חבלת חזה חמורה שגרמה לפגיעה קשה באספקת הדם לאיברים חיוניים. לפי צוותי ההצלה שטיפלו בו, המשגיח נפצע כשידו נלכדה במכונה ללישת בצק שהופעלה בטעות בזמן שהוא היה בפנים ובדק את ניקיונה.

צוותים רפואיים מבית החולים בילינסון נאבקו על חייו, ואף ביצעו הליך רפואי ראשון מסוגו בארץ בו יצרו מנתחי לב וחזה וכירורגים של כלי דם מעקפים יוצאי דופן ששינו את מהלך כלי הדם. בכלל זה, מעקפים ייחודיים המאפשרים את זרימת הדם למוח ולעורקי המעיים והכבד.

בניתוח השתתפו צוותים רפואיים רבים: מנתחי חזה ולב, מנתחי כלי דם ומומחי רדיולוגיה פולשנית. לאחר הטיפול, מצבו של המשגיח התייצב מעט, אולם כאמור, הערב נקבע מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר