דיווח: חלום משרד הפנים מתרחק מאריה דרעי

העיתון "ידיעות אחרונות" מדוח כי ראש המשלה בנימין נתניהו הבטיח למשה כחלון את מנהל התכנון שבמשרד הפנים, ולכן הציע לאריה דרעי לוותר על תיק הפנים ולקבל את תיק הכלכלה, הנגב והגליל וירושלים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
החלום מתרחק? יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: אם עד הימים האחרונים היה נראה כי יו"ר ש"ס אריה דרעי יכהן בוודאות כשר הפנים הבא של ישראל, הרי שהבוקר (שלישי) חלומו של דרעי לחזור למקום אותו עזב לפני שנים, קצת מתרחק.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע ליו"ר 'כולנו' משה כחלון כי את ועדת הכספים הוא העניק ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, הוא החליט לפצות את כחלון ולהעניק לו את תיק מנהל התכנון שהיה חלק ממשרד הפנים.

על פי הדיווח, בליכוד הציעו פתרון יצירתי בכדי לפצות את דרעי שלא יקבל את תיק הפנים והציעו לו את תיק הכלכלה, הנגב והגליל וירושלים.

הדיווח ב'ידיעות אחרונות', הבוקר

בש"ס עדיין מתנגדים להצעת הליכוד, אך בליכוד מעריכים כי ברגע שיחתם הסכם עם כחלון - המפלגות החרדיות יחתמו גם הם עם ההצעות החדשות של הליכוד.

יצוין כי תיק הפנים הוא התיק שדרעי רוצה יותר מכל תיק אחר, וזה בכדי לסגור מעגל ולשוב למשרד אותו עזב בשל הסערה המשפטית שאילצה אותו לפרוש מהחיים הפוליטיים.

גורם בש"ס המקורב לאריה דרעי אמר הבוקר ל"כיכר השבת" כי "הועלתה הצעה לא רשמית שנדחתה על הסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר