המו"מ הקואליציוני: גפני ואשר נפגשו עם איילת שקד

בשעה האחרונה נפגשו בבני ברק ראשי תנועת 'דגל התורה', היו"ר ח"כ משה גפני ומזכ"ל התנועה יעקב אשר עם חברת הכנסת איילת שקד והיועץ שלום שלמה מ'הבית היהודי' (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בשעה האחרונה (שלישי) נפגשו בבני ברק ראשי תנועת 'דגל התורה', היו"ר ח"כ משה גפני ומזכ"ל התנועה יעקב אשר עם חברת הכנסת איילת שקד מ'הבית היהודי'.

בפגישה השתתף גם שלום שלמה, יועצו הקרוב של נפתלי בנט וחבר צוות המשא ומתן מטעם 'הבית היהודי', זאת במסגרת שיתוף פעולה אפשרי במשא ומתן הקואליציוני.

לפי חלק מהדיווחים, הדיון התמקד בפתרון לחוק הגיור, כאשר החרדים דורשים להחזיר את הסמכות לרבנות הראשית - כפי דרישת הרבנים הראשיים לישראל, ומנגד, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן מתנגדים לכך. שקד הציעה לגפני להגיע להבנות שיוצגו לליכוד.

גורם ב'דגל התורה' שסירב לאשר את הפרטים אומר ל"כיכר השבת" כי "מתקיימות פגישות עם כל הגורמים מכל המפלגות ואין בכך כל חידוש".

אתמול נפגש יו"ר ש"ס אריה דרעי עם יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט וזאת לאחר תקופה ארוכה של נתק. השניים נועדו בלשכת דרעי בכנסת ודנו במשא ומתן הקואליציוני.

כפי הנראה במפלגות החרדיות מבקשים לאותת לראש הממשלה בנימין נתניהו כי במידה ודרישותיהם לא יענו הרי שבידם להוביל ציר של שיתוף פעולה עם 'הבית היהודי'.

לפני יותר משנה, לאחר אישור הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס, תקף גפני בחריפות את 'הבית היהודי' ואיילת שקד ואמר: "לא הופתענו מהבגידה של סיעת הבית היהודי ויושבת ראש הוועדה. בנושאים המרכזיים נכנע הבית היהודי ונכנעה איילת שקד לגחמותיו של עופר שלח".

"יושבת ראש הוועדה התחייבה לחבריי ולי שלא תהיינה סנקציות פליליות כמו גם ראש הממשלה ובסופו של דבר התברר כי 'פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר'", האשים גפני, "קלונה של סיעת הבית היהודי התגלה לכל העולם, ידענו גם קודם שזאת הסיעה הכי סקטוריאלית שדואגת רק לעצמה. אין לה ערבות כלל ישראלית וכל הממלכתיות שלה מסתכמת בדאגה לכספים ייחודיים רק להם למוסדותיהם ולהתנחלויות שלהם".

"הדבר היחיד שהם נלחמו עבורו היה עבור עצמם ועופר שלח הודה שהסכים לוותר על השחיתות במוסדות ההסדר תמורת הפללת לומדי התורה החרדים. יבוא יום נקם ושילם", הבטיח גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר