דלי מים ומלח: הפתרון הרפואי שקיבל העיתונאי מהגר"ח גריינמן זצ"ל

במדור 'פטנט רשום' ב'המודיע' מתפרסם פתרון רפואי שקיבל עיתונאי 'יתד נאמן' בני רבינוביץ מהגר"ח גריינמן זצ"ל, לאחר תאונה שעבר בעקבותיה סבל מכאבים עזים ברגליו (חרדים)

הגר"ח גריינמן (צילום: משה גולדשטיין)

במדור "פטנט רשום" המתפרסם היום (שלישי) בעיתון "המודיע" מופיע פטנט שקיבל דווקא עיתונאי "יתד נאמן", בני רבינוביץ, מהגאון רבי חיים שאול גריינמן זצ"ל, שנפטר בשביעי של פסח.

הגר"ח גריינמן היה ידוע בעצותיו הרפואיות ואלפים הגיעו להיוועת עמו בכל בעיה רפואית שהתעוררה כאשר היה מכריע בעניינים הללו הודות לידיעותיו הרפואיות וקשריו עם הרופאים.

לפני כשלושים וחמש שנה, הגר"ח היה שוהה רבות בתפרח, כדי שיוכל לשבת וללמוד בשקט וחוזר רק בסופי שבוע לביתו. עקב שהותו בתפרח הוא יזם הקמת מתיבתא על-ידי הרב שמעון אופק, כחלק מהמתיבתות הרבות שהקים לבני נוער ספרדים.

בני רבינוביץ, היה אז בחור בתפרח ועזר ברישום כשהרב אופק ביקש ממנו שיקח את הגר"ח בכל יום חמישי לביתו בבני ברק. בליל שישי אחד, אחרי שלקח את הגר"ח לביתו, המשיך רבינוביץ לירושלים לבקר את אביו, בדרך חזור בעיקול ליד מושב יסודות הוא נרדם מעט והתהפך עם הרכב מספר פעמים עד שבחסדי שמים הרכב נחת על הגלגלים.

בעקבות ההתהפכות הוא יצא מהרכב שרוט וחבול ופונה לבית החולים סורוקה, שם התברר כי יצא ללא שברים אך נותר עם כאבים חזקים ברגל.

שבוע לאחר מכן, לקח שוב את הגר"ח לביתו כאשר במהלך הנסיעה סיפר לגר"ח את הנס שהיה והביע בפניו את מצוקתו בעקבות הכאבים העזים ברגל.

הגר"ח הורה לו: "כשתשוב לישיבה, קח דלי עם מים פושרים/חמימים והכנס לתוכו 2 כוסות מלח. בתערובת זו השרה את הרגל חצי שעה או שעה, פעם או פעמיים והכל יעבור".

בני רבינוביץ מעיד כי "זה היה נראה לי תמוה, אבל עשיתי כדבריו. שני טיפולים והכאב חלף עבר". לדבריו, מאז בכל פעם שהוא נתקל במישהו שסובל מכאב ברגליו, הוא חוזר על הטיפול וזה מוכיח את עצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר