אסון הלוויה

הידרדרות במצבו הבריאותי של הנער ישראל מאיר דואני

בשעות האחרונות חלה הידרדרות מדאיגה במצבו הבריאותי של הנער ישראל מאיר דואני שנפצע לפני כשבועיים באורח קשה לאחר שנפגע במהלך הדוחק והדחיפות שהתרחשו במסע הלווייתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל • בשעה זו הוא הוכנס לחדר ניתוח בניסיון להציל את חייו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מתנדבים משמחים את הנער לאחר ההתאוששות (צילום: 'הגומל לחייבים טובות')

השתדלו והרבו תפילה: בשעות האחרונות (שלישי) הידרדר מצבו הבריאותי של הנער ישראל מאיר דואני, תלמידי ישיבת 'חזון מאי'ר של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא.

דואני נפצע לפני כשבועיים באורח קשה לאחר שנפגע במהלך הדוחק והדחיפות שהתרחשו במסע הלווייתו של מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצ"ל וכעת הוא הוכנס לחדר ניתוח בניסיון להציל את חייו.

מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר נמסר כי בשעות האחרונות חלה הידרדרות במצבו של הנער בן ה-14 אשר נפצע באורח קשה בהלוויה והוא הועבר לחדר ניתוח.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו השלימה של ישראל מאיר בן רוז'ה.

יצויין כי לפני כשבוע חל שיפור משמעותי במצבו הבריאותי של הנער והוא אף קם על רגליו ושוחח עם הסובבים את מיטתו אולם ככל הנראה חיידק שחדר לריאותיו הביא להרעת מצב בריאותו וכעת הוא מוגדר קשה ביותר.

לאחר שהתאושש אף הגיעו לחדרו מתנדבי 'סעד ומרפא', שרו ורקדו עמו מתוך תקווה כי ישוחרר במהרה מבית החולים.

כזכור במהלך מסע ההלוויה נהרגו האברך הרב מרדכי גרבר ז"ל והחתן יצחק סאמט ז"ל בעקבות הדוחק הרב והעצום כאשר נרמסו תחת רגלי ההמון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר