מירי רגב מאיימת: נפנה להרצוג, די לסחטנות

ח"כ מירי רגב מאיימת כי אם מפלגות המחנה הלאומי לא יפסיקו לנסות לסחוט את ראש הממשלה בנימין נתניהו הרי שצריך לפנות למחנה הציוני ואפילו ללכת שוב לבחירות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מירי רגב (צילום: תומר נויברג / פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ח"כ מירי רגב, האישה הראשונה בליכוד, מאיימת כי אם המפלגות מהמחנה הלאומי לא יפסיקו לנסות לסחוט את ראש הממשלה בנימין נתניהו הרי שצריך לפנות למחנה הציוני ואפילו ללכת שוב לבחירות.

לדברי רגב: "הגיע הזמן לשנות את שיטת הבחירות. לא יתכן שמפלגות קטנות ובינוניות יסחטו את המפלגות הגדולות ויעוותו את רצון הבוחר. די לסחטנות".

רגב הצהירה כי: "אם ההתעקשות וחוסר ההגונות מצד השותפות הטבעיות ימשך והן יעמידו את הליכוד עם הגב לקיר, הליכוד לא יהסס לפנות להרצוג ולהציע ממשלת אחדות או אפילו ללכת לבחירות".

"לא יתכן שמפלגת השלטון, שקבלה מנדט ברור מהעם ובעלת יתרון מנדטים משמעותי על פני המפלגות האחרות, תאבד את כוחה ותשמש ועדת קישוט בממשלה" הוסיפה רגב.

בסיום דבריה כתבה: "העם רוצה לראות את הנבחרת של הליכוד, בה הוא בחר, בתפקידים משמעותיים ובעלי יכולת לבצע את הרפורמות שהובטחו. אני מקווה שלא נמצא את עצמינו שוב בממשלה שלא מסוגלת לקדם נושאים ועסוקה במשחקי גנון כמו הממשלה הקודמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר