אב כמעט איבד רגל בגלל שריטה משקית זבל

דאגלס מרפי ניקה את חצר הבית לאחר פיקניק שערך כיתת הגן של בתו, ונשרט קלות בקרסול משקית זבל. הוא הובהל לבית החולים ואובחן אצלו זיהום קשה שכמעט והביא לכריתת הרגל (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
היזהרו משקיות זבל מטפטפות (צילום: shutterstock)

דאגלס מרפי, אב לשתי בנות מברוקלין, ניו יורק, ניקה את חצר ביתו לאחר שערך במקום פיקניק עם בני משפחתו. קרסולו של מרפי נשרט קלות מפינה של שקית זבל, מה שכמעט עלה לו ברגלו הימנית.

מרפי, בן 47 ובריא בדרך כלל, התראיין ל"דיילי-מייל" הבריטי, וסיפר: "זה היה יום נפלא, עזרתי לנקות את החצר לאחר פיקניק שערכנו לכיתת הגן של הבת שלי. קשרתי שקית זבל והפינה השתפשפה על הקרסול שלי, והשאירה מעט נוזל על הגרב שלי".

באותו ערב, התחיל מרפי להרגיש רע וחומו עלה. "כף הרגל והקרסול שלי התנפחו ועיגולים סגולים כהים התפשטו על הרגל. חשבתי שזו נשיכת עכביש" אמר מרפי. הוא הובהל לבית החולים והתמוטט כבר בכניסה.

מרפי אובחן ב-Necrotizing Fasciitis, מחלה זיהומית נדירה הנגרמת על ידי חיידק סטרפטוקוקוס או סטיפלוקוקוס אוראוס ופוגעת בעור. החולה נתון בסכנה למוות תוך שלושה ימים מרגע תחילת הזיהום, החודר לעור דרך פצעים, כוויות וצלקות ישנות. "הזיהום התפשט, החום שלי לא ירד והבנתי שאני בצרות".

למזלו של מרפי, הרופאים הצליחו להשתלט על הזיהום ורגלו ניצלה מניתוח כריתה.

ניצל בנס. דאגלס מרפי (צילום: מתוך דף הפייסבוק של Douglas P Murphy)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר