סערת הסמינר

אב לשתי בנות ב'רמתי': "נאלצתי ללכת לפסיכולוג"

אברהם, אב לשתי בנות הלומדות ב"סמינר" של אהרון רמתי, סיפר בשידור כי נאלץ לקבל טיפול פסיכולוגי בעקבות הפרשה: "לא מאחל את זה לאף אחד, גם לא לשונאים שלי". האזינו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמינר "באר מרים" של אהרון רמתי, השבוע (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

סערת סמינר אהרון רמתי: לא מעט סיפורים סופרו בימים האחרונים על המתרחש לכאורה בסמינר 'באר מרים' בראשותו של אהרון רמתי. אברהם, יהודי חרדי, ששתי בנותיו נמצאות במקום, סיפר הבוקר (רביעי) על הנתק מבנותיו והתקופה הקשה שהוא עובר עד כדי טיפול פסיכולוגי.

"שתי בנות יש לי בדירה שם. אחת בת 23 והשנייה בת 18 - עוד מעט 19, הן התחתנו, הוא חיתן את שתי הבנות, יש לי נכדה שאני לא מכיר אותה. ב"ה אתמול יצאו תמונות בטלוויזיה והצלחתי להכיר אותן. זהו, לשתי החתונות אנחנו לא היינו מוזמנים, ידעתי אחרי יומיים ידעתי שהבת שלי התחתנה, הם החליפו שם משפחה, מה אני אגיד לך.." סיפר בכאב האב בראיון למרדכי לביא ב'קול ברמה'.

אברהם מספר על החתונה של הבת השנייה ומדוע לא הורשה להשתתף בה: "בת 18 התחתנה לפני חודשיים, הוא שלח לנו מכתב שאנחנו נלך לבית הדין כדי שנגיד שמה שאנחנו דיברנו הכל שקר - ורק אחר כך אנחנו מוזמנים ויכולים להגיע לחתונה. בשום פנים ואופן לא הסכמתי, הכל אמת מה שדיברנו בבית הדין".

"עד היום אני שואל איך זה קרה לי" אומר האב בכאב: "אני עברתי ניתוח לפני שנה וחצי ושתיהן היו בבית החולים, ופתאום אחרי הניתוח יש ניתוק, לא מדברות איתי בכלל, אני לא מבין מה עשיתי...".

אברהם ממשיך לספר: "הסבא, הסבתא, מתקשרים מחוץ לארץ, אין שום קשר. הם רוצים לדבר איתן, למה? מה עשו להן? לפחות שידברו, ירימו טלפון, שתענה לי, אין עם מי לדבר, אני לא מכיר מה משפיע, לא יודע...".

בסיום הראיון סיפר האב: "אנחנו כל המשפחה נמצאים בגלל זה בטיפול פסיכולוגי, אני לוקח כדורים, לא מאחל את זה לאף אחד, גם לא לשונאים שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר