ח"כ יעקב מרגי ל"כיכר השבת": "אם יהיה ויתור זה יהיה של דרעי"

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) אומר בראיון ל"כיכר השבת" כי אם יהיה ויתור על משרד הפנים או מנהל התכנון זה יהיה רק מצד דרעי ובהבנה. לדבריו: "דרעי מתאים לכל תפקיד" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הדתות הבא? ח"כ יעקב מרגי (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ביומיים האחרונים נראה כי המשא ומתן בין יו"ר ש"ס אריה דרעי לראש הממשלה בנימין נתניהו עלה על שרטון זאת לאור הדיווחים כי נתניהו החליט להעביר את מנהל התכנון ממשרד הפנים למשה כחלון ומציע לדרעי את תיק התחבורה.

ח"כ יעקב מרגי, שהפך לאחד האנשים הקרובים ליו"ר ש"ס אריה דרעי, אומר בראיון ל"כיכר השבת" כי אם נתניהו ירצה להעביר את מנהל התכנון מידיו של דרעי זה יהיה רק בהסכמה, מרגי גם לא רואה בעיה שדרעי ישמש כשר התחבורה.

"צוות המשא ומתן מקיים דיונים על נקודות מרכזיות, כמו חוק הגיור, ויש את העניין של התיקים שזה כנראה בערוץ ישיר בין נתניהו לדרעי", אומר בפתח השיחה ח"כ מרגי.

באשר לדיווחים כי נתניהו מעביר את מנהל התכנון למשה כחלון אומר מרגי כי "אם יהיה ויתור זה יהיה של אריה, לא נראה לי שזה יהיה כוחני, אם כן זה יהיה רק בהבנה".

אתה חושב שאריה דרעי מתאים למשרד התחבורה?

"הוא מתאים לכל תפקיד. אנחנו יודעים להצליח בכל משרד, אנחנו מדברים בגובה העיניים ויכולים לעשות כל דבר. לא רואה שום בעיה בשום משרד ממשלתי, אריה יכול לנהל".

באשר למשרד הדתות, שעליו מתעמתים ש"ס ו'הבית היהודי' אומר מרגי: "אני חושב שזו דרישה אולטימטיבית שלנו, נראה מה ילד היום, עד שזה לא נחתם - זה לא נחתם".

מרגי עצמו שימש בעבר כשר הדתות, והוא אחד המועמדים המדוברים לשמש בתפקיד במידה וש"ס אכן תקבל את המשרד, לדבריו: "אני לא ביקשתי ברמה האישית בקדנציה הזו, אף אחד לא ביקש ממני, הכל פתוח, אבל אין ספק שאני אחד המועמדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר