תיעוד: אלפים לקחו חלק בהילולת יהושע בן נון

למעלה מ-4000 איש השתתפו בהילולת יהושע בן נון בכפר תמנת חרס בשומרון. ההילולה התקיימה בשעות הלילה וכללה תפילות, שירה וסעודה לכבוד הצדיק. "חיבור למורשת" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: גלעד הדרי)

למעלה מ-4000 איש השתתפו אמש (שלישי) בהילולת יהושע בן נון בכפר תמנת חרס בשומרון. ההילולה התקיימה בשעות הלילה וכללה תפילות, שירה וסעודה לכבוד הצדיק.

לפי השולחן ערוך, נהגו הולכי הרגל שהיו חוזרים מהעלייה לירושלים, לעלות לקברו של יהושע בן נון בכ"ו בניסן לציון הילולתו ומזה עשור, מחדשים בשומרון את המסורת העתיקה.

במקום קראו את "עלינו לשבח", תפילה שתוקנה על ידי יהושע בן נון ותלמידי כיתה ב' מתלמוד תורה ביצהר ציינו את סיום ספר יהושע במקום.

נתנאל שניר, יו"ר מנהלת קבר יוסף מסביר כי בעקבות מאמצים משמעותיים בשיתוף עם המועצה הדתית של מועצת שומרון, הצליחו להגיע למספר שיא של מתפללים בהילולה: "מספר המשתתפים בהילולה השנה היה משמעותי במיוחד. מדובר באירוע חשוב מאד המבטא את חיבור למה שיהושע בן נון מסמל".

ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה אומר: "לאחר תקופת בחירות במהלכה שמענו בלי הפסקה עד כמה המצב גרוע במדינה, עלינו ללמוד מיהושע בן נון ששיבח את הארץ ואמר: " טובה הארץ מאד מאד". ציון הילולתו בקברו הלילה בהשתתפות אלפי מתפללים מעביר מסר חשוב של חיבור ואהבה הן למורשת שלנו הן לארץ שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר