חשד לפיגוע דריסה

ירושלים: גבר בן 30 שנפצע קשה בדריסה נפטר מפצעיו

בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נקבע מותו של בן ה-30 שפצע באירוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים • ממשיך להיות קשה מצבה של צעירה בת 20, שנפצעה גם היא באירוע • חוקרי השב"כ חוקרים את הנהג הדורס, ערבי ממזרח ירושלים, כדי לבדוק אם מדובר בפיגוע או בתאונה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרכב שדרס את הולכי הרגל (צילום: גיל יוחנן, ynet)

חשד לפיגוע דריסה: מבית החולים הדסה עין כרם נמסר הבוקר (חמישי) כי נקבע מותו של הפצוע, בן 30, מאירוע הדריסה אמש בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים. בנוסף, ממשיך להיות קשה מצבה של הצעירה, בת 20, שנפצעה גם היא באירוע.

במשטרה חשבו בתחילה כי מדובר בתאונת דרכים אך כעת בודקים את החשש כי מדובר בפיגוע דריסה. הנער הפוגע, ערבי ממזרח ירושלים, אושפז כשהוא פצוע קל, חוקרי השב"כ חוקרים אותו ובודקים האם אכן מדובר בפיגוע או בתאונת דרכים.

במשטרה מסרו אמש כי הנהג הפוגע הגיע בנסיעה מכיוון המטה הארצי של המשטרה לכיוון הגבעה הצרפתית, לדברי המשטרה הנהג "סטה ממסלולו ופגע בשני אזרחים שעמדו בתחנה, ליד 'הפסל הלבן', לאחר מכן הרכב נסע אחורה או הידרדר, ופגע בעמוד תאורה, שם נעצר. הנהג נפגע קל ונעצר על ידי השוטרים לבירור נסיבות האירוע".

פרמדיקים מד"א דוד דלפן ואהרון אדלר, שהגיעו לזירה סיפרו: "כשהגענו ראינו רכב מעוך שנבלם ברמזור. בסמוך לתחנת האוטובוס היו מוטלים שני פצועים קשה, גבר כבן 30 מחוסר הכרה וצעירה כבת 20 שסבלה גם היא מפגיעת ראש והייתה בהכרה מעורפלת. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם במהירות תוך טיפול רפואי לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים.

"נהג הרכב שנלכד בכיסא הנהג טופל בשטח ובהמשך פונה באמבולנס לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר