אסון שלישי במשפחה

אבל בלונדון: אותרה גופת תלמיד הישיבה ז"ל שטבע

לפנות בוקר הצליחו כוחות המשטרה, ההצלה וצוותי החילוץ למשות את גופתו של הבחור משה יצחק גרינפלד ז"ל, תלמיד ישיבת סאטמר בן ה-19 שנעלם באגם המפסטד הית' במרכז העיר • זהו אסון שלישי במשפחה כאשר לפני מספר שנים אביו נפטר לאחר מחלה קשה ולאחר מכן גם אחותו נפטרה ממחלה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה יצחק ז"ל על רקע החיפושים אחריו באגם (צילומים: באדיבות המצלם, המשפחה)

אבל כבד בקרב בני הקהילה החרדית בלונדון: לפנות בוקר (חמישי) הצליחו כוחות המשטרה, ההצלה וצוותי החילוץ למשות את גופתו של הבחור משה יצחק גרינפלד ז"ל, תלמיד ישיבת סאטמר בן ה-19 שנעלם באגם המפסטד הי'ת במרכז העיר.

כוחות ההצלה השתמשו במספר סירות אולם לא הצליחו לאתר את הגופה ורק לאחר שהוזעקו צוללנים של המשטרה שערכו סריקות נרחבות בתוך האגם נמצאה בסופו של דבר גופתו.

גרינפלד, תלמיד ישיבת סאטמר, יצא לשחות בשעות אחר הצהריים יחד עם חבריו שניצלו את חופשת בין הזמנים להתאווררות קלה ולטיול. במהלך השיחה איבד ככל הנראה את כוחותיו, זעק לעזרה אך לבסוף טבע.

במשך שעות רבות שררה בקרב בני הקהילה והמשפחה דאגה רבה לצד תקווה שמא הצליח לחלץ עצמו ויצא מן המים אולם כאמור בסופו של דבר נמצאה גופתו.

לפני מספר שנים עברה המשפחה טרגדיה נוספת כאשר אביו הרה"ח רבי חיים יעקב גרינפלד ז"ל מחשובי קהילת סאטמר בלונדון שנפטר לאחר מחלה קשה.

לאחר מכן התרחש אסון שני במשפחה כאשר אחותו נפטרה גם היא מהמחלה וכעת התרגש על המשפחה אסון שלישי בטביעתו למוות של משה יצחק ז"ל.

"משה יצחק היה בחור מיוחד. למד בשקידה והיה בעל מידות טובות. הוא ביקש ליהנות קצת בימי החופשה אולם לצערינו מצא את מותו באורח טראגי", ספדו לו חבריו.

(צילומים: באדיבות המצלם, המשפחה)
(צילומים: באדיבות המצלם, המשפחה)
(צילומים: באדיבות המצלם, המשפחה)
(צילומים: באדיבות המצלם, המשפחה)
(צילומים: באדיבות המצלם, המשפחה)
(צילומים: באדיבות המצלם, המשפחה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר