הצביעות: ומי הלך בצפירה? צלם העיתונות

גם השנה הגיע צלם עיתונות למרכז בני ברק, בכדי לתעד חרדים שצועדים בזמן הצפירה לזכר ששת המיליונים. אלא שלאכזבתו החרדים עמדו ודווקא הוא הלך בצפירה. צפו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילםו: בני לוי)
בעוד בציבור החרדי מקפידים במשך כל השנה לציין את זכרם של ששת המיליונים הקדושים שנעקדו על קידוש השם במהלך השואה האיומה, בין אם זאת ע״י אמירת קדיש ולימוד משניות או קריאי פרקי תהילים, כמובן ביום השואה עצמו, הרי שחלק מכלי התקשורת הכללית מבקשים דווקא ביום הזה לזרוע פילוג וליצור אשמה כביכול בני הציבור החרדי פוגעים חלילה בזכר הנספים.
פעם מנסים הצלמים לתעד אברכים צועדים בשעת הצפירה ופעם בחורי ישיבות סוררים עורכים מנגל, אך המטרה זהה להשמיץ את בני המגזר החרדי
גם הבוקר (חמישי), זה קרה שוב. צלם עיתונות הגיע אל מרכז העיר בני ברק, אל צומת הרחובות רבי עקיבא ירושלים במטרה ללכוד בעדשתו חרדים צועדים בשעת הצפירה. אלא שלמרבה אכזבתו דווקא האברכים ובני הישיבות כיבדו את זכרם של הנופלים ועמדו כשהם קוראים תהילים ואילו דווקא צלם התקשורת החילוני בחר להמשיך בעבודתו ולצעוד ברחוב כרגיל.
התושבים שתיעדו את המראה, הסבירו ל"כיכר השבת"כי מדובר באיפה ואיפה. בעוד הצלמים והכתבים ממשיכים כרגיל בשיגרת עבודתם, הרי שהם דורשים מאיתנו לעמוד ולכבד את הקדושים. למזלינו הציבור לא נפל בפח ועמד כראוי. אנחנו מצפים שגם אותם צלמים יכבדו אף הם זכר הקדושים ויעמדו בצפירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר