קבוצת משקיעים מדרום אמריקה רכשה את 'סופר דרינק'

במסגרת הקפאת הליכים בבית המשפט המחוזי בירושלים, קבוצת משקיעים מדרום אמריקה רכשה את פעילות חברת המשקאות 'סופר דרינק'. עובדי החברה בירכו על הרכישה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

קבוצת משקיעים מדרום אמריקה רכשה אתמול (רביעי) את פעילות חברת המשקאות 'סופר דרינק' במסגרת הקפאת הליכים בבית המשפט המחוזי בירושלים. המפעל, ממוקם באזור התעשייה בעטרות בצפון ירושלים, ומועסקים בו כ-50 עובדים.

עו"ד יפעת אלתר - חמו שיצגה את הרוכשים אמרה: "אנחנו שמחים כי בית המשפט החליט לאשר את הצעתנו לרכישת הפעילות. בכוונת המשקיעים לפעול בשיתוף פעולה פורה עם עשרות העובדים המסורים על מנת להגדיל את היקף הפעילות של החברה בעשרות מונים, תוך כדי שדרוג איכות המשקאות והצבתם בשורה אחת עם המשקאות המובילים בשוק, כל זאת במחירים השווים לכל נפש".

במהלך הדיונים בבית המשפט צויין כי החזון של הקבוצה הינו להבריא את פעילות חברת 'סופר דרינק' ולהחזירה למסלול צמיחה ורווחיות ולהפוך אותה לשחקן משמעותי ומוביל בענף המשקאות בישראל.

בכוונת המשקיעים החדשים לבחון שיתופי פעולה עם גורמים מובילים בתעשיית המשקאות הבינלאומית והתחילו כבר מהלך של בחינת חדירה של מותגי משקאות מובילים בינלאומיים לישראל כדוגמת: Ice Cola עם נתח של כ- 3% מתעשיית המשקאות הקלים בדרום אמריקה.

עובדי חברת 'סופר דרניק' בירכו על החלטת בית המשפט ואמרו: "נפעל יחד עם קבוצת המשקיעים לעלות את המפעל על דרך המלך תוך כדי שדרוג המשקאות והגדלת היקף הפעילות בצורה דרסטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר