האדמו"ר הבטיח ש"הכל יסתדר"

לונדון: נסגרה החקירה נגד ת"ת שלא לימד לימודי חול

אנחת רווחה בקרב היהדות החרדית בלונדון: ביום שישי התקבלה ההודעה על סגירת התיק כנגד חיידר 'חיים מאירים' שלא לימד שעות של לימודי חול כנדרש ואף עלה חשד לאלימות נגד התלמידים בו. האדמו"ר מויז'ניץ, שהמוסד שייך לחסידיו, הבטיח לפני תקופה לעסקני החסידות כי "הכל יסתדר בסיעתא דשמיא" (חרדים,עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

אנחת רווחה בלונדון החרדית: בקרב קהל חסידי ויז'ניץ בלונדון שבאנגליה כמו גם בקרב כלל הציבור החרדי המתגורר בעיר התקבלה ביום שישי הידיעה כי רשויות החוק סגרו את תיק החקירה שנפתח כנגד תלמוד התורה של החסידות "חיים מאירים".

החקירה נפתחה לאחר האשמות כביכול המורים הכו בחיידר תלמידים וכן בשל החשד כי הם מפרים את חוקי המדינה ואינם מקפידים על שעות לימודי חול כפי שהחוק מחייב.

פתיחת החקירה גרמה לדאגה רבה בקרב עסקני היהדות החרדית שחששו מהתערבות של השלטונות בתכני החינוך החרדי תוך פגיעה בעצמאותו, ובשל כך התקבלה בסוף השבוע סגירת התיק הפלילי באנחת רווחה וברגשות שמחה וסיפוק.

בני הקהילה מציינים כי "רק בחודש האחרון הביע העסקן פישל גוטספלד מראשי החסידות בלונדון את דאגתו בפני האדמו"ר כי מדובר בתיק משפטי סבוך וכי עורכי הדין חוששים באשר לתוצאות, אולם הרבי מויז'ניץ הרגיע והבטיח כי הכל יסתדר בסיעתא דשמיא".

"זהו יום חג לקהילה וליהדות החרדית כולה" ציינו עסקנים בלונדון החרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר