דנינו בשבת: הדריסה - פיגוע, יש 6 עדי מדינה בפרשת השחיתות

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו אמר באירוע בשבת כי "בצורה מאוד מבוססת", אירוע הדריסה בי-ם הוא "פיגוע נורא וקשה". על פרשת ישראל ביתנו אמר: "מפרשות השחיתות היותר גדולות" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
המפכ"ל יוחנן דנינו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו אמר באירוע שנערך השבת כי למשטרה שישה עדי מדינה בפרשת השחיתות בה נחקרו רבים מ"ישראל ביתנו". בנוסף, דנינו התייחס גם לאירוע הדריסה בירושלים בשבוע שעבר בו נהרג יוחאי שלום שרקי ז"ל ואמר כי בוודאות מדובר באירוע על רקע לאומני. דנינו אמר את הדברים בשבתרבות בבאר שבע.

בהתייחסו לחקירת השחיתות אמר דנינו כי חומרי החקירה יועברו לפרקליטות המדינה בחודש מאי, וכינה את הפרשה כ"אחת מפרשות השחיתות היותר גדולות שהיו. יש שם חשודים לא רק מישראל ביתנו".

דנינו התייחס גם לביקורת החריפה נגד המשטרה בשל עיתוי הפיכתה לגלויה - ערב הבחירות ואמר: "שקלנו את כל השיקולים כולל את ההשפעה על הבחירות, ולמרות זאת החלטנו לפתוח בחקירה גלויה. אתם יכולים לסמוך עלינו ששקלנו את כל השיקולים, זו לא החלטה אוטונומית של המשטרה".

דנינו ציין כי "יש לנו כבר שישה עדי מדינה בתיק הזה. צריך להבין על מה אנו מדברים, הגענו כאן להרבה מאוד חשדות בתחום השוחד. החקירה תסתיים לקראת אמצע מאי".

הלווית הרוג הדריסה בשבוע שעבר. צילום: בראל אפרים - ynet

דנינו התייחס גם לאירוע הדריסה בי-ם ואמר כי ככל הנראה מדובר בפיגוע: "מדובר באירוע נורא. אפשר לומר היום בצורה מאוד מבוססת שמדובר בפיגוע נורא וקשה". הדריסה גבתה את חייו של יוחאי שלום שרקי ז"ל וגרמה לפציעה של צעירה נוספת באורח קשה. הנהג החשוד בדריסה האשים ב'תאונה' באמצעות עורך דינו גשם עז שירד באזור, לטענתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר