חדשות השבת

אובמה מופתע מרוסיה, ישראל תשיב כספים שלקחה מהפלסטינים

החדשות המרכזיות של השבת: נשיא ארה"ב ברק אובמה מופתע מפוטין, ישראל מחזירה את הכסף לרשות הפלסטינית והרצוג מצהיר שוב כי פניו לאופוזיציה. סיכום חדשות השבת (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אובמה, מופתע (flickr/whitehouse)

הרצוג מצהיר - אופוזיציה: יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג הודיע בפעם המי יודע כמה כי מפלגתו הולכת לאופוזיציה ומשם תשרת את הציבור. באירוע שבתרבות בתיאטרון הבימה אמר הרצוג כי "הולכת לקום ממשלה של 67 ח"כים. מיד אחרי הבחירות אמרתי שאנו הולכים לאופוזיציה. זו לא ברירת מחדל. זאת עדיפות".

על שיחותיו עם ראש הממשלה אמר כי מאז תום הבחירות הם שוחחו טלפונית שלוש פעמים אך לא נפגשו בארבע עיניים. "בימים הראשונים היו פניות מטעם אנשי נתניהו, או התחזו לאנשי נתניהו. אני חושב שהוא היה צריך להחליט והוא מעדיף, בגלל חששותיו ופחדיו, ממשלת ימין. בבחירות הוא אמר שלא יישב עם ציפי ובוז'י ושהם משקפים מחנה אנטי ציוני, ואחרי הבחירות הוא אמר שהוא מזמין את כל המפלגות בעלות השקפה דומה ומבטאות את תפיסת המחנה הלאומי. לכן לדעתי הוא מתמקד בזה".

ישראל מחזירה את הכסף לפלסטינים: אחרי שישראל הקפיאה את כספי המיסים של הרשות הפלסטינית, הצדדים הגיעו להסכמה במהלך השבת ולפיה הסכום שיועבר בשבוע הבא הוא 1.851 מיליארד שקל. על פי ההסכם, הסכום של החודשים דצמבר לאפריל יקוזז חלקית בגין חובות של הרשות לישראל.

אובמה מופתע מרוסיה: נשיא ארצות הברית הופתע מהחלטתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לבטל את האיסור על מכירת טילי S300 לאיראן ואמר כי כי הוא מופתע שהנשיא הרוסי החליט על כך רק עכשיו עם החתימה על ההסכם עם איראן. את הדברים אמר אובמה במהלך פגישתו עם ראש ממשלת איטליה מתיאו רנצי בבית הלבן. הנשיא אמר כי בהתחשב במתיחות הקשה בינו לבין רוסיה, הוא מופתע שרוסיה חיכתה "זמן רב כל כך" כדי לאשר את העברת הטילים לידי איראן.

שריפה בבני ברק: שריפה פרצה בקומה 20 במגדל ב.ס.ר. בבני ברק. תשעה צוותי כיבוי ממחוז דן פעלו במקום לכיבוי האש ועל פי צוותי ההצלה לא היו נפגעים באירוע.

תאונה בירושלים: צוותי הצלה הוזעקו הצהרים לרחוב משה ברזני בירושלים לטפל בהולך רגל בן 14 שנפצע באורח קשה מפגיעת משאית. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר עם פגיעה באגן ובגפיים התחתונות.

פריצה בבית שמש: פלסטיני שניסה לפרוץ למבנה בית ספר בבית שמש נורה בליל שבת ברגלו לאחר שניסה לדקור שוטר שרדף אחריו על מנת לעצור אותו. צוותי הצלה טיפלו בו והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן פונה במצב קל לבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר