השחקנית ענת וקסמן מתנצלת: הטון של דבריי היה מתנשא

לאחר שעוררה סערה בדבריה נגד מצביעי ימין, השחקנית ענת וקסמן הביעה התנצלות ב"פגוש את העיתונות": "לא נאמר שום דבר גזעני, הטון היה מתנשא. זה סיוט, אני רוצה שייגמר" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
וקסמן בראיון שעורר סערה (צילום: חדשות 2)

לאחר שעוררה סערה כשהתראיינה לערוץ 2 ותקפה בחריפות את מצביעי הימין באומרה: "מי שבוחר ימין זו לא בחירה רציונלית. אני לא אמליך לעצמי כזה מין מנהיג. זה המלך של "השוקולדים", השחקנית ענת וקסמן חוזרת בה ומתנצלת על דבריה.

בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" היא הביעה צער על דבריה ואמרה בקול חנוק מדמעות: "אני רוצה להגיד שלא נאמר שום דבר גזעני, הטון היה מתנשא ועל זה אני מתנצלת".

היא סיפרה על שעובר עליה מאז פרסום הראיון שעורר סערה ציבורית רחבה מימין ומשמאל: "באותו רגע לא חשבתי שאני מתנשאת. באתי עם בטן מאוד רכה בתום לב, כבנאדם שחי במדינה הזו ורוצה שיהיה טוב לילדים שלו", הוסיפה וקסמן. על הקריאות לחרם עליה אמרה: "תניחו לי, תנו לי לחיות בשקט".

דברי וקסמן שעוררו סערה (מתוך חדשות 2)

"הילדים שלי דואגים לי, זה סיוט, אני רוצה שהוא ייגמר, אני מתה שהוא ייגמר", אמרה כשדמעות זולגות מעיניה. "אני בסדר, אבל די תפסיקו, אני לא פושעת ואני לא אויב העם, די תרדו מהדרמות" הוסיפה.

בראיון שעורר סערה אמרה וקסמן על נתניהו כי הוא "אשכנזי, עלאק נאור, עם מבטא אמריקני, הנאומים והסרטונים. אני חושבת שזה מה שהוא עושה כל היום - יושב וכותב נאומים וסרטונים". מדבריה אז, "'השוקולדים' הם אלה שצועקים 'רק ביבי, רק ביבי' וקללה. 'רק ביבי, תן לי רק ביבי' וקללה. זה נורא פשוט. אותם לא צריך לשכנע. הוא אומר להם 'ערבים' והם יוצאים מהחורים".

וקסמן הוסיפה אז: "אני חשה כלפיהם תסכול וכעס. אין בכלל איך לדבר איתם כי הם משתמשים במנטרות וסיסמאות. אנחנו הבועתיים התל אביביים, אני מוכנה להכיל אתכם, בואו נדבר, אבל זה גדול עלינו. זה מדבר בשפה אחרת, זה מצריך דברים אחרים. אלה אנשים קשיי יום. זה עמים אחרים לצערי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר