פאינה קירשנבאום נחקרת שוב וחיפוש נערך בביתה

חוקרי המשטרה פשטו הבוקר על ביתה של סגנית השר לשעבר פאינה קירשנבאום וערכו חיפושים, היא נלקחה שוב לחקירה בפרשת השחיתות הציבורית הגדולה. יוגש כתב אישום? (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש90)
יממה אחרי שמפכ״ל המשטרה יוחנן דנינו טען כי ישנם שישה עדי מדינה בפרשת השחיתות 242, שנקשרה בשמה של מפלגת ישראל ביתנו, המשטרה עיכבו בשנית את החשודה העיקרית בפרשה, סגנית השר לשעבר פאינה קרשינבאום.
במשטרה אישרו את הפרטים ומסרו כי בשעה זו קירשנבאום, נחקרת פעם נוספת באזהרה במשרדי להב 433 יאח״ה, זאת במסגרת חקירת פרשה 242 שעניינה חשד לביצוע עבירות שחיתות על ידי שורת בכירים בשירות הציבורי ואחרים.
הערכה כעת היא כי בימים האחרונים לחקירה הצליחו החוקרים להפעיל את אחד מעדי המדינה נגד סגנית השר שחשף פרטים נוספים נגדה ומשום כך הוחלט הבוקר לעבור לשלב השני של החקירה.
החוקרים הגיעו לבית של קירשנבאום, וערכו חיפושים ומצאו מסמכים שייתכן ויפלילו אותה. במקביל פשטו החוקרים על בתי מקורביה וגם שם הם לקחו מסמכים.
עיכובה מגיעה על רק הדיווחים כי על פי המסתמן המשטרה תמליץ להגיש עשרה כתבי אישום נגד כמה מהמעורבים וייתכן כי מספר כתבי האישום שיוגשו בקרוב יגדל ל-12, שבעניינם הצליחו החוקרים לגבש ראיות ברורות שלפיהן יש חשד סביר כי אותם אלו היו מעורבים בשחיתות לכאורה.
חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), פעלו בחודשים האחרונים שעות נוספות כדי להגיע לראיות ברורות כנגד החשודים ולשם כך הם הצליחו לגייס שישה עדי מדינה שעתידים להפליל את אלו שיוגשו נגדם כתבי אישום.
בין אותם אלו החשודים שעל פי המסתמן יוגש נגדם כתבי אישום: החשודה העיקרית בפרשה, סגנית השר קרישנבאום. ראש מטה מפלגת ישראל ביתנו דאוד גודובסקי ושר התיירות לשעבר סטס מיסז'ניקוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר