התביעה צפויה לבקש למחבל מבוסטון עונש מוות

השבוע יפתח משפטו של ג'וחר צ'ארנייב, שביצע יחד עם אחיו את הפיגוע בבוסטון לפני כשנתיים. התביעה צפויה לבקש עונש מוות, אבל דווקא זוג מהורי הנרצחים מתנגד לכך (חדשות, בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך: thebostonglobe)

שנתיים אחרי שביצע את הפיגוע במרתון בבוסטון יחל השבוע משפטו של ג'וחר צארנייב, אחד המחבלים שביצע את הפיגוע יחד עם אחיו הגדול. התובעים במשפט צפויים לבקש עונש מוות למחבל.

המחבל צפוי שלא לראות אור יום משום שעל פי כל הערכות עונשו צפוי להיות בין מאסר עולם לבין עונש מוות ועל כך יוחלט במהלך המשפט שיחל ביום שלישי השבוע. הדיון בגזר הדין צפוי להימשך לפחות חודש ימים. במהלך השבועות הללו ינסו התובעים לשכנע את חבר המושבעים שכבר הרשיע את המחבל, לגזור עליו עונש מוות.

באורח פלא דווקא הוריו של אחד ההורגים בפיגוע הודיעו כי הם מתנגדים להטלת עונש מוות על המחבל. במכתב אותו פרסמו ב"בוסטון גולב" כתבו ההורים:"אנו יודעים שלממשלה ישנן סיבותיה בכל הקשור לעונש המוות, אבל החיפוש המתמיד אחר עונש יכול להביא עמו שנים ארוכות של ערעורים, שיחיו מחדש את היום הקשה ביותר בחיינו".

צפו: הספינה בה התחבא המחבל (צילום מסך)

כזכור, בסדרת הפיצוצים אותם גרמו לפי החשד האחים טמרלאן וצ'רנייב, נהרגו 3 בני אדם ונפצעו קרוב ל-170 נוספים, כאשר חלק מהם אף סבל מפציעות קשות.

אחד האחים נהרג במהלך המרדף שביצעו כוחות הביטחון האמריקאים אחריו, ואילו המחבל השני נעצר בתום מרדף של מספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר