גורם בש"ס: "משרד הדתות יהיה בידיים חרדיות"

מחריבקש ראש הממשלה בנימין נתניהו הארכה להרכבת הממשלה, ובינתיים המו"מ תקוע. בליכוד הבטיחו את הדתות לש"ס כפיצוי, אבל בבית היהודי מתעקשים ומאיימים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרגי ובן דהן בחילופים. מי יהיה הפעם? (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכבים ממשלה: מחר (שני) צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו להגיע לבית הנשיא ולבקש מראובן ריבלין הארכה של שבועיים עד להקמת הממשלה. בשבוע שעבר היה נראה כי ההסכם עם המפלגות החרדיות צפוי להיחתם כבר בסוף השבוע שעבר, אך כעת נראה כי החתימה עם החרדים טרם בשלה.

במרכז המחלקות עם תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי עומד משרד הדתות. לאחר שדרעי קיבל מסרים כי נתניהו מתכוון להעביר את מנהל התכנון ממשרד הפנים לידיו של משה כחלון, ובתמורה הבטיחו לש"ס את תיק הדתות בשליטה מלאה.

רק שב'הבית היהודי' החליטו לקדש מלחמה עבור תיק הדתות, יו"ר הסיעה איילת שקד הכריזה היום (ראשון), כי אם התיק לא יישאר בידיו של אלי בן דהן הרי שהמפלגה תישאר באופוזיציה.

שקד אמרה לגלי צה"ל, "הליכוד רוצה לתת את תיק הדתות לש"ס על פי הפרסומים האחרונים, זה לא יקרה - הבית היהודי לא תפקיר את כל רבנויות הערים ואת כל מה שבנינו עד היום. תיק הדתות חשוב מאוד לבית היהודי, אם לא יהיה הסדר שיניח את דעתו של הבית היהודי אנחנו נשב בחוץ. אופוזיציה היא לא מילה גסה".

בש"ס החליטו שלא להגיב רשמית לדבריה של שקד, אך גורם במפלגה אמר ל"כיכר השבת": "הדתות יהיה בידיים חרדיות, שקד לא באמת חושבת שהיא תשב באופוזיציה, זה דרכו של משא ומתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר